• minnam11

Nya vänner GÖTEBORG (son född -07)

Hejsan,
    Ny vår, nya vänner? Har pga min (46) ålder lite tunnsått  med vänner som har småbarn, de flesär tonåringar. Jag och min son som är 4 år skulle tycka att det vore kul att träffa nya vänner att umgås med, fika, leka, promenera. Om ni liksom bor i Göteborg, skulle det vara kul att träffa! Maila mig gärna på [email protected]
    Ha en go kväll

• Svar på tråden Nya vänner GÖTEBORG (son född -07)
  • minSaile

Hej,

jag är 40 år och har två barn, en son på 5 år och en dotter på snart 1,5 år. Jag träffas gärna och hittar på saker...vi bor i centrala Gbg men är väldigt mobila

• minnam11

minSaile, kul att höras! Vi kanske kan få ihop några fler morsor för en 40+ träff i GBG. Hör gärna av dig, så kanske jag kan få din mailadress? Ha det gott!

• nickoletta

hej
    jag har en son som är född 07 och en liten dotter som är 6 månader, plus lite vuxna barnGlad 

skulle gärna träffas o låta barnen leka o prata bort lite tid.....

hör gärna av dej

• minSaile

Hej,

ja det är inte många här i tråden och det har gått en tid mellan våra inlägg MEN, jag hoppas vi kan skriva lite mer och träffas med barnen...kul att vi har killar ungefär i samma åldrar

• minnam11

Hej igen, nu har det gått ett halvår men jag hoppas att ngn av er fort är intresserad. Nytt år, nytt försök?
    MVH Minna

Svar på tråden Nya vänner GÖTEBORG (son född -07)