Ska lämna bort mitt marsvin, har ångrat mig!
Hej!
Jag har satt ut en annons om mitt marsvin som jag inte kan ha kvar längre (innan nån hoppar på mig så har jag haft TVÅ marsvin, men den ena gick bort i vintras..)
Förra veckan ringde det en kvinna som ville ge henne till sina barn (de verkar gå på dagis)
Hon skulle kommit den här veckan, men då kunde hon inte efter jobbet eftersom hon skulle hämta barnen. Hon ville hämta dem vid 16, jag slutar jobba 16 och ville gärna ha tid på mig att fixa rent buren osv.
Hon skulle hämtat marsvinet i nu i helgen som kommer (hennes förslag) och nu har hon ställt in det med och ska komma nästa vecka. Jag blir lite trött..
Idag fick jag ett så fint långt mail som en pappa hade skrivit. Hans dotter ville så gärna ha ett marsvin, hon är elva år och har haft en kanin men den dog tyvärr i höstas. Han skulle köpa ett till marsvin (de ska vara två) och lät så himla trevlig! Dottern hade skött kaninen så himla bra, hon har läst jättemycket om marsvin och funderat länge.
Nu har jag ångrat mig. Han lät så intresserad (föreslog en fika också om jag ville veta mer om familjen) och åhh...
Hur fan gör jag? De andra verkar ointresserade, men hur förvandlar man ett ja till ett nej?
Rörigt det blev, hoppas nån fattar ;)