Era läskiga spindelhistorier!
Jag kan väl inte säga att jag har fobi för spindlar men däremot blir jag väldigt illa till mods, kan skrika till osv. Speciellt hatar jag när spindlar överraskar en totalt......dyker liksom bara upp mitt framför en.
Tänkte mest för skojs skull höra efter vilka läskiga upplevelser ni haft? Jag hade min på toaletten för något år sedan. Var på natten och jag var uppe och besökte toan. När jag väl sitter där och är precis färdig så hörs ett lätt, lätt ljud. Som något föll ned framför mig men ändå inte, svårt o förklara. Det dunsade ju inte men ändå..det var nåt! Helt plötsligt uppenbarar sig en STOR spindel på golvet vid mina fötter....Den hade fallit från taket o rätt ned. Jag höll på att ramla av toastolen i förskräckelse men den värsta tanken var ändå...tänk om jag hade fått den på mig?! Som i ansiktet?.....ueeeewwwhh!!
Jag fick kväva ett skri och slog med toaborsten ( hahahaha, ja jag städade golvet efteråt, lovar! )
En annan gång stod jag o borstade håret framför spegeln på toaletten. Bakom om mig ser jag hur en stor, svartbrun spindel kasar ned på en lååång spindeltråd från taket. Jag frös mitt i rörelsen och vände mig väääldigt försiktigt om....den spindeln slapp dock toaborsten utan fick en tur i toaletten :(
jaaa, jag vet om att spindlar . egentligen, fyller funktion men jag kan bara inte med dem! Även om jag inte är paniskt skräckslagen för dem!