Vad tycker ni om hur butikspersonalen handlade? Skitförbannad!
Jag var irriterad igår , men sen tänkte jag om,. Hon kanske bara gjorde sitt jobb? <Men det känns konstigt iallafall. Jag var på Pressbyrån igår, köpte en dricka, jag to fram ett paket alvedoner för att kolla hur många som var i paketet, la det tillbaka i en påse jag hade med mig. Jag såg att butikspersonelen såg det. Hon tittade på mig, sen sa hon ursäkta till den andra kassörskan, och så stod hon och tittade vid dörren så att jag och andra i butiksen såg att hon tittade igenom video övervakningen! Jag betalade drickan, och gick ut. Men mitt humör gjorde att jag gick in igen. Hon stod och pratade med en kund som hon verkade känna samtidigt som hon tittade på inspelningen från kameran. Jag sa ursäkta, men titta i påsen istället om du misstänke snatteri, här är den, det går fortare att titta igenom den än att titta på kamerabilderna. Hon verkade inte ens skämmas, utan sa nej det behövs inte jag ahr en kamerainspelning här. Hon kunde iallafall be om ursäkt??? tyckte att det avr väldigt oproffsigt hel enkelt....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-23 08:24
Hon trodde att jag stoppade något från butiken i min påse, istället för att kolla med mig, står hon och kollar genom video inspelningen, när jag står där och andra kunder ser vad hon gör. Det är ju sjukt att hon visar andra kunder att hon tror att jag snattade!