aaa visst är han! Han har ringt mig två ggr nu och fick nummret till min gyn här i göteborg för att kolla om vi kan ta fler prover här hemma för att spara lite tid. så visst han är angagerad till tusen:) vi ska till honom den 28 april så nu är det inte långt kvar!
Jag mår mycket bättre, tack godegud för min kurator, jag fick remiss från mödravården till henne och hon är underbar och det hjälper verkligen mig. Jag ringde dom på mödravården å sa som det va så fick jag komma till henne. Om du vill så tycker jag verkligen du ska testa å det är inget att skämmas över, jag berättar det för alla att jag går hos henne.
Vi är ju bara inne på vårt första år och har lyckats bli gravid tre ggr så jag hoppas ju att det ska gå lika bra detta året:)
Jag blödde lite varje dag i 4 jävla veckor å trodde aldrig det skulle ta slute men det gjorde det och fick ägglossning i slutet av blödningen och nu sitter jag här med mens:) det känns ju så härligt att min kropp har kommit igång så snabbt igen. jag tror att det har mycket med min akupunktur att göra för det satta verkligen igång blödningen igen efter varje behandling å man känner alltid nått i livmodern efteråt så det tror jag verkligen på!!
Jag ska gå några gånger till så får vi se vad han säger sen!
Jaaaaa det är klart vi ska köra på igen efter mötet med lennart, jag kommer att försöka tills jag får ett barn för det är det ända jag vill HA!!:):):)
Jag längtar efter nästa graviditet även om jag kommer att vara orolig men det är man i vilket fall så det kommer man aldrig ifrån.
Vi MÅSTE kämpa oss igenpom detta, för vi vill ha barn lika mycket som alla andra det tar bara lite längre tid för oss:)