• RuqiyaRaliya01

Söker vänner att umgås m. i huddinge/ mammaledig

hej
    jag heter Nimo och bor i huddinge centrum. jag är mammaledig med mitt första barn och behöver umgås med någon i huddinge eller i närheten.

är själv 24år, bor med min man och vår pojke är 13 veckor (3 måander).

Hör gärna av er min är intresserade.

MVH

Nimo

• Svar på tråden Söker vänner att umgås m. i huddinge/ mammaledig
  • Nathy

Bor i älvsjö skriv ett mail kan inte komma in på din sida, jag har en son på snart 3mån:)

• RuqiyaRaliya01
    Nathy skrev 2011-05-18 17:46:51 följande:
    Bor i älvsjö skriv ett mail kan inte komma in på din sida, jag har en son på snart 3mån:)
    vad roligt att äntligen få svar.
  • RuqiyaRaliya01
    Nathy skrev 2011-05-18 17:46:51 följande:
    hej nathy
    jag kommer inte på din sida.
  • Nathy
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-05-18 18:06:33 följande:
    hej nathy
    jag kommer inte på din sida.
    haha måste kommit åt nån knapp:) nu tror ja det går:)
  • Emmisen81

Hej!
    Flyttar till Huddinge om ett par veckor, känner ingen där... vore jättekul att träffa lite andra mammor =)
    Har en son på 20 mån och en dotter på 6 mån =)

• RuqiyaRaliya01
    Emmisen81 skrev 2011-05-18 21:06:35 följande:
    Hej!
    Flyttar till Huddinge om ett par veckor, känner ingen där... vore jättekul att träffa lite andra mammor =)
    Har en son på 20 mån och en dotter på 6 mån =)
    hej välkomen
    vad bra då kanske vi ses?

när flyttar du/ni hit och var i huddinge?
  • Emmisen81

Ja, det vore kul! Vi flyttar om 2 veckor, de första veckorna ska vi renovera o fixa, då är sambon ledig o vi har säkert fullt upp, men sen ses jag gärna!
    Hur länge ska du vara mammaledig? Vad gör ni om dagarna nu?
    Trivs du bra i Huddinge?

• RuqiyaRaliya01
    Emmisen81 skrev 2011-05-19 20:27:16 följande:
    Ja, det vore kul! Vi flyttar om 2 veckor, de första veckorna ska vi renovera o fixa, då är sambon ledig o vi har säkert fullt upp, men sen ses jag gärna!
    Hur länge ska du vara mammaledig? Vad gör ni om dagarna nu?
    Trivs du bra i Huddinge?
    jag ska vara  mammaledigt tills han börjar FS men ska oxå jobba då o då under sommaren, sen är det lugnt fram till nästa år typ januari.

på dagarn så sitter vi ofta hemma eller går ut för promenad och sen är hemma och lagar mat, städar, sköter honom och tittar på fimer bara.

jag trivs här men känner ingen här då jag bara har bott här nu typ 1år, så på det sättet är det tråkigt.
    vill gärna prata med någon som har barn och som man kan umgås med och utbytta erfarenhet om allt.

vart i huddinge ska ni flytta till och var flyttar du/ni ifrån?

kram:)
  • Emmisen81

Ja, det är trist att bara gå hemma! Vi flyttade tillbaka till Upplands Väsby från Dalarna i januari iår (är uppvuxen där), har bott tillfälligt hos mamma sen dess, i väntan på vårt hus i Huddinge... Bodde i Falun i 4 år innan... nu pendlar min sambo mellan Upplands Väsby och Huddinge, vilket tar jättelång tid, så det ska bli skönt att flytta närmare hans jobb! Jag ska oxå börja jobba i Huddinge-trakten sen, halvtid efter sommaren, så får sambon vara hemma lite med barnen.
    Var bodde ni innan ni flyttade till Huddinge?
    Vi har köpt ett hus i Fullersta, tror att det är ca 10-15 min promenad från centrum.
    Har du varit på någon öppen förskola i Huddinge
    Kram!

• Skeppsbron

Hej! Vi flyttar också till Fullersta i sept, har en 2,5-åring och en 10-månaders och jag kommer vara mammaledig ett tag då. Jag vet att det finns en öppen förskola i Fullersta, man hittar alla olika FS och ÖF på huddinge.se (kommunens hemsida, titta under förskolor). Det finns en park med djur (rådsparken tror jag), och Fullersta gård ska ha en fin liten lekpark också.

Svar på tråden Söker vänner att umgås m. i huddinge/ mammaledig