• biigdeal

Någon ung mamma vid 16 - 18 års åldern!?

Jag är en 16 årig tjej ifrån Märsta, stockholm, jag väntar en son till sommaren, jag är beräknad till den 12 Juli.
    Nu undrar jag om det finns några andra unga mammor eller blivande mammor mellan 16 - 18 år åldern i detta avlånga land som vill prata!
    Jag börjar nämligen känna mig ensam i det hela, inte nog med det så är jag "ensamstående" om man ska säga så =).

Kom igen och skriv lite nu, alla behöver prata nån gång ;)

Om ni har bloggar så är det bara att skriva de, så man kan läsa de =)

min blogg är : www.bbiigdeal.blogg.se

• Svar på tråden Någon ung mamma vid 16 - 18 års åldern!?
  • malin91

hej jag är född 91 så jag blir 20.
    jag har en son som bli 2 år i novmeber.
    jag förstår om du känner dig ensam det har jag med gjort det ändå tipset är när du får din son gå på öppenförskola redan från början där finns många andra förldra som du kan lärta känna.
    och ta imott så mycket hjälp du får av din förldra och även om pappan skulle höra av sig låt han hjälpa dig då.
    *jag är också ensammståfr och bor hemma oss min mamma och pappa men har kontkat med min sons pappa*

• MammatillAlva

Jag är född 91  så blir 20 år i höst. Fick min 4 åriga dotter när jag var 16, och var ensamstående sedan starten. Så du är inte ensam (utan vi är fler som är unga och ensamma).

Ett litet tips är att gå till öppna förskolan, nätverka och försök träffa mammor i din stad redan innan och kolla upp om det finns någon ungmamma grupp där du bor.

Kram Sanna

• ludicrous

Jag fick min dotter när jag precis fyllt 17. Nu är jag 22. Var tillsammans med pappan, men det tog slut men vi var vänner. Sen dog han när vår dotter var 3.5 år. Jag hade träffat en annan och blev IOM bonusmamma till två pojkar och fick mitt andra barn i december 2010. Bloggar på ludiicrous.blogg.se

• SaraLindblom

Jag är född 92 också, blir 19 nu i april. Men jag pratar jätte gärna, för jag tycker det är super
    roligt att prata med någon som också är gravid.
    Jag är också ensamstående, men klarar det galant ändå :)

mail: smkhittarmunspelet@hotmail.com 

• Gabbis93ma@hotmail.com

Hej hej. Jag är 17 år och är mamma till en son på 7 månader :) Förstår att du känner dig ensam det gjorde jag med. Kolla gärna min blogg och komentera om du vill prata eller vill fråga något om graviditet, förlossning eller vad som helst :) Kram gabbimk.blogspot.com/

• trz

Hej , jag är 17 och gravid i vecka 13+6! Allt bra med er? :)

• pusselbit

16 år och har en dotter på 6 veckor. :)

Svar på tråden Någon ung mamma vid 16 - 18 års åldern!?