• Agnes01

Olofstorp Öppen Förskola

Hej på er..

Fler som är mammalediga med små i Olofstorp?

Jag har en liten tjej på 7 månader och skulle jätte gärna träffa lite folk som är mammalediga på dagarna här, har själv bott här i 1,5 år och skulle gärna lära känna lite folk här i samma situation..

Tänkte också kolla om det är någon som vet var och när öppna förskolan i Olofstorp har öppet...

:)

Hej hej!

• Svar på tråden Olofstorp Öppen Förskola
  • Fru Stjärna

Hej!

Själv har jag bott i Olofstorp i snart tre år och har tre barn, 6år 4år och 3 månader.

Du kanske redan har hittat till de öppna förskolorna, för det var ganska länge sedan du lade in tråden, men jag hittade den precis...

Denna vecka är det tyvärr ingen mer barnverksamhet på något av ställena pga påsk.

BARNVERKSAMHETEN i församlingshemmet 

Måndag 14-16 Minsting för barn 0-18 månader med vuxen, Eva 731 94 06 

Tisdag 10-12 Musiklekis för barn 0-5 år med vuxen, Ingegerd 731 94 07

Torsdag 14-16 Öppna förskolan för barn 1-5år med vuxen, Eva 731 94 06

Fredag 10-12 Musiklekis för barn 0-5 år med vuxen, Ingegerd 731 94 07

Olofstorpsvägen 8mån 13-16, barn 0-5 årtis 10-12, babyöppet
    ons 9-12 , babyöppet och 13-16 , barn 0-5 år
    tor 9-12, 0-5 år
    ***Rasmus 2004***Kasper 2006*** Ruben 2011***
  • Agnes01

Hej.

Ååå vad bra,, jag har inte tagit mig dit än men skall absolut göra det,, ett bra sätt att träffa lite folk som bor i området också!

Glad påsk!

Tack tack:)

• Fru Stjärna

Absolut skall du ta dig tid att komma. Det är trevlig stämning och glada mammor och pappor. Rekommenderar dig att gå på småbarnsgrupperna i början. Där är det lite lugnare. Den på tisdagar på Olofstorpsvägen är särskilt för nyinflyttade.

Glad påsk tillbaka

***Rasmus 2004***Kasper 2006*** Ruben 2011***
  • Pyret85

hej!! jag håller till på öppna fsk vid brandstationen, nu e det sommartider men babyöppet på onsdag 9-12 från 9 maj och framåt.
    har en liten kille på 9 månader

• Agnes01
    Pyret85 skrev 2011-05-06 12:46:16 följande:
    hej!! jag håller till på öppna fsk vid brandstationen, nu e det sommartider men babyöppet på onsdag 9-12 från 9 maj och framåt.
    har en liten kille på 9 månader
    Hej...

Vad bra att få vta att det är sommartider,, tyvärr så kan jag inte imorgon och är bortrest nästa vecka men onsdagen därefter skall jag försöka få till att komma dit. Min tjej är nu 8,5 månad och skulle vara jätte kul att träffa fler här i området som har smått. Brukar det vara mycket folk där?
  • Pyret85

det varierar allt från 5 barn till ca 10 som max. (vad jag sätt)
    brukar ligga runt 7 barn. alldeles lagom! jag räknar med att vara där varje ondag men man vet ju aldirg.

Svar på tråden Olofstorp Öppen Förskola