• uddetorp

Nya vänner!

Jag är en tjej på 23 som har en dotter på 2 år. Jag är för tillfället arbetslös och eftersom sambon jobbar så kan det oftast bli en aning ensamt när man är hemma och städar, tar hand om dottern, söker jobb, etc så det skulle vara roligt att komma i kontakt med fler roliga personer. Inte bara för att nödvändigt träffas utan också bara få tillvaron att kännas en aning lättare :)

Själv bor jag lite utanför H-stad men ni andra får så klart bo vart ni vill :P
    Finns det fler som kanske är arbetslösa och går hemma eller är mammaledig osv? :)
    Skulle vara kul att bara se om det finns fler därute som vill tjöta lite :P

• Svar på tråden Nya vänner!
  • RuqiyaRaliya01

jag bor i huudinge(stockholm)

• RuqiyaRaliya01
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-21 17:47:49 följande:
    jag bor i huudinge(stockholm)
    huddinge c
  • uddetorp

Kul att det är någon som verkar intresserad :) Hur har du det då? Hur lever du ditt liv? :)

• uddetorp
    lia27 skrev 2011-03-23 14:24:53 följande:
    hej hej nacka här
    Hej. Berätta gärna lite om er. Hur ni hittade fl till exempel :)
  • RuqiyaRaliya01

Hej jag heter Nimo 24 år och har en son på 3 månader + 2veckor. vi flyttade till  huddinge c för 1 år sen från S-tälje och trivs väldigt mycket här förutom att jag inte känner någon här. men jag känner mig ensam då min man jobbar.
    jag jobbar som undersköterska på huddinge sjukhuet och min man är automationtekniker på scania.
    så jag vill någon vän som vi kan utbyta samtal.

• cacci

Hej! Heter Catrin, är 25 år o har en son på snart 4 år. Bor mellan växjö o hultsfred, o vill gärna lära känna nya  människor!
    Jobbar som uska, dock timanstlld o kan bli galen ibland av att gå hemma o vänta på att de ska fråga om jag vill jobba, så nu söker jag jobb för fullt ! o vill gärna ha annat o tänka på än jobb;) så nu längtar jag efter att dryga ut vänskapskretsen o träffa nya härliga människor.

Svar på tråden Nya vänner!