• J0sSan90

unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?

Finns det några unga föräldrar i Örebroområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och min lilla dotter på två år?

• Svar på tråden unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?
  • Lillafridaa

Jag bor också i örebro och har en dotter på 2år.

• J0sSan90

å va kul, lust o snacka lite är rätt ny här. vill gärna snacka skapa lite nya kontakter med någon i samma ålder.

• J0sSan90
    Lillafridaa skrev 2011-03-15 13:19:29 följande:
    Jag bor också i örebro och har en dotter på 2år.
    å va kul, lust o snacka lite är rätt ny här. vill gärna snacka skapa lite nya kontakter med någon i samma ålder.
  • lovegun

hey! :)
    jag flyttade till örebro för bara 2 veckor sen och har en dotter på 1½.
    är du hemmaförälder eller jobbar/studerar du? :)

• klick

Jag har flyttat till Lindesberg för ett år sedan och väntar mitt andra barn har en dotter på 2 ½ år. Går just nu bara hemma om dagarna och skulle gärna vilja träffa lite folk!!

• J0sSan90
    lovegun skrev 2011-03-17 21:58:19 följande:
    hey! :)
    jag flyttade till örebro för bara 2 veckor sen och har en dotter på 1½.
    är du hemmaförälder eller jobbar/studerar du? :)
    Hej! :)  okej, vart bodde du innan du flyttade hit? söker jobb,  just nu är ja ute på praktik o hoppas på jobb efter det! :) Vad gör du för något?
  • J0sSan90
    klick skrev 2011-03-18 08:54:08 följande:
    Jag har flyttat till Lindesberg för ett år sedan och väntar mitt andra barn har en dotter på 2 ½ år. Går just nu bara hemma om dagarna och skulle gärna vilja träffa lite folk!!
    Okej :)ja har min lilla dotter på två år,  annars söker ja  jobb o är ute på praktik nu för tillfället. hoppas på jobb efter det. är rätt ny här vill gärna kolla runt lite gärna träffa lite folk o skapa nya kontakter!
  • klick
    J0sSan90 skrev 2011-03-19 13:28:47 följande:
    Okej :)ja har min lilla dotter på två år,  annars söker ja  jobb o är ute på praktik nu för tillfället. hoppas på jobb efter det. är rätt ny här vill gärna kolla runt lite gärna träffa lite folk o skapa nya kontakter!
    Ja jag med! Är arbetslös för tillfället.. eller ja jag går hemma och är anställd på papper av min sambo.. Vill gärna lära känna lite folk här omkring.. träffade alltid mina kompisar när ja bodde i Gävle och nu känner jag ingen.. vill ju komma ut och träffa folk och känna mig normal igen!
    Vi kan väl försöka ordna nått kanske? Kul att du har en dotter i samma ålder som min :)
  • lovegun
    J0sSan90 skrev 2011-03-19 13:24:08 följande:
    Hej! :)  okej, vart bodde du innan du flyttade hit? söker jobb,  just nu är ja ute på praktik o hoppas på jobb efter det! :) Vad gör du för något?
    Bodde i Kumla innan :) vart i hela örebro bor du då?
    Okey, jag är hemma..ska försöka börja plugga upp betygen man missade i gymnasiet till augusti så får vi se vad som händer efter det :)
    Går ni på någon öppnaförskolan när ni har tid?
  • J0sSan90
    klick skrev 2011-03-19 20:03:55 följande:
    Ja jag med! Är arbetslös för tillfället.. eller ja jag går hemma och är anställd på papper av min sambo.. Vill gärna lära känna lite folk här omkring.. träffade alltid mina kompisar när ja bodde i Gävle och nu känner jag ingen.. vill ju komma ut och träffa folk och känna mig normal igen!
    Vi kan väl försöka ordna nått kanske? Kul att du har en dotter i samma ålder som min :)
    Okej..:) försår hur du känner har inte så många jag träffar som har barn så ja blir rätt ensam om det..ja absolut vore jätte kul om vi kunde träffas/snacka. Vad heter din dotter? visst var det en dotter du hade? =)
Svar på tråden unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?