• Flutterby

Såg jag rätt? En kontaktsite för GIFTA?

I ett av reklamavbrotten på TV i går kväll kom en reklam för en "dejtingservice" på nätet, riktad till gifta personer. Jag hoppades att det var ett (dåligt) skämt av något slag, men det verkade vara på allvar. Sjukt ju! Den gick något i stil med "Är du gift? Saknar du spänning, passion, närhet? Ha en affär!" WTF??? Räcker det inte med all otrohet i dagens samhälle utan att uppmana till mera? Jag tycker det var synnerligen dålig smak och rent ut sagt obehagligt.
    Visst, folk är otrogna och kommer att vara det ändå, men att slå mynt av det på det här viset?   Jag begriper ju att sådana sajter säkert funnits ett bra tag, men att göra TV-reklam är väl bra lågt?

• Svar på tråden Såg jag rätt? En kontaktsite för GIFTA?
  • lillejag2009

du såg rätt den sidan heter viktoriamilan.... sök på googel så får du se

älskar min son vincent 2009-11-06
  • Flutterby
    lillejag2009 skrev 2011-03-09 09:35:41 följande:
    du såg rätt den sidan heter viktoriamilan.... sök på googel så får du se
    Fy 17! Jag borde klaga, men minns inte vilken kanal jag såg reklamen på.
  • Hallonbarn
    Flutterby skrev 2011-03-09 09:37:48 följande:
    Fy 17! Jag borde klaga, men minns inte vilken kanal jag såg reklamen på.
    Kanal 5 går den på.
  • lillejag2009

japp det är femman den går på... hhelt sjukt jag menar en community för att vara otrogen men ja samtidigt borde man väl inte bli förvånad

älskar min son vincent 2009-11-06
  • Pentagram

Tja, det är inte OLAGLIGT att vara otrogen, ens om man är gift, men jag antar att om tillräckligt med folk bojkottar Kanal 5 för att de godkänner reklam som uppmanar till osedligt leverne så ändrar de sin policy...

• KlasKristian

Haha, "osedligt leverne"... är det här 1800-talet eller?

Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • Pentagram
    KlasKristian skrev 2011-03-09 10:43:56 följande:
    Haha, "osedligt leverne"... är det här 1800-talet eller?
    Jag tycker det är en bra fras.
  • Fru KM

Helt sjukt. Trodde jag hörde/såg fel.

• Pemmel

Knappast något olagligt med det. Reklam är ju reklam, folk får väl tänka efter själva som med all annan skit den försöker pracka på oss.

Svar på tråden Såg jag rätt? En kontaktsite för GIFTA?