• Livisu

    Åh, vad skönt att komma hem och...

    Jaa, vilken kategorgi tillhör du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åh, vad skönt att komma hem och...
  • JuliaåRonjasmammis

    Annat: jag har ingen bh jag behöver ta av!

    Ett av de värsta plagg som finns, använder jag bara vid sällsynta tillfällen. Och DÅ tar jag av den så fort jag kan!


    Don't mess with my integrity!
  • Livisu
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-03-06 17:30:16 följande:
    Annat: jag har ingen bh jag behöver ta av!

    Ett av de värsta plagg som finns, använder jag bara vid sällsynta tillfällen. Och DÅ tar jag av den så fort jag kan!
    ;) Okej
  • lövet2

    Varför skulle man plocka av sig BH:n bara för att man kommer hem? Antingen behöver man väl BH eller så inte ...?

  • Tecken

    Varför tar man av sig BHn hemma? Min är alltid på, förutom då jag sover.

  • MattiasFru

    haha jag brukar heller aldrig ha BH, mina sitter där dom ska ändå och jag gillar inte det plagget ett dugg! Skaver på revbenen och sitter åt och fan och hans moster. näe du tack, jag går utan!

  • MattiasFru
    lövet2 skrev 2011-03-06 17:37:37 följande:
    Varför skulle man plocka av sig BH:n bara för att man kommer hem? Antingen behöver man väl BH eller så inte ...?
    Min mamma gör alltid det. hon har BH på sig i offentliga sammanhang för att inte taxöronen ska hänga, men hon gillar inte plagget alls och när hon kommer så är det alltid det första hon tar av, för hemma bryr hon sig inte om dom hänger eller inte.
  • Livisu
    Tecken skrev 2011-03-06 17:41:58 följande:
    Varför tar man av sig BHn hemma? Min är alltid på, förutom då jag sover.
    Skönt ju =) Låta tuttarna hänga fria.
  • Sephiroth

    Jag klarar mig inte utan BH. Usch, jag hatar skav från tröjan etc! Skulle inte ens vilja ha sonen i famnen utan bh utifall han kommer åt bröstvårtorna. Obehag!!


  • lunkentuss

    Just nu har jag inte orkat köpa nya (större) så dom skaver o sitter inte alls skönt (gravid med växande pattar), så här sitter BH´n på vid offentliga sammanhang bara Med en större D-kupa så är det skönt med BH, men då måste den ju passa också *lat*

Svar på tråden Åh, vad skönt att komma hem och...