• shelby

jag är kvinna, en hon, henne, tjej, med vagnia, snippa, underliv.. Och ärligt skäms jag inte alls för det

nu för tiden verkar de ju vara fult att vara av en specifik kön.
    Jag är kvinna, gillar mina former och visa upp dem, gillar att jag har ett kön, långt hår, bär rosa kläder och undviker blått.

och med handen på hjärtat, handen på bibeln, i ärlighetens alla namn. Jag skäms inte för att vara det könet jag är. Jag kommer lära mina barn att de finns män och de finns kvinnor, jag kommer alltid se att det finns tjejer och killar och tillsammans får dom barn. För seriöst man behöver männens sperma och kvinnans ägg för att få ett resultat hur man än försöker komma runt de. 

Jag har inget emot, bögar, transor eller lesbiska personer.
    Men jag är ändå inget tvåkönat  freak, jag är kvinna!! 

• Svar på tråden jag är kvinna, en hon, henne, tjej, med vagnia, snippa, underliv.. Och ärligt skäms jag inte alls för det
  • Mad as snow
    Solan skrev 2011-03-06 14:31:32 följande:
    Och jag hoppas att din dotter blir lesbisk.
    Jag hoppas mer på ett "tvåkönat freak". Skål
  • Munchies

Känns som att du försöker referera till genusdebatten. Isf kanske du till att börja med ska lära dig vad genus handlar om.

Du följer absolut "genustänket". Dvs, att du har de kläder och det utseende du vill ha och trivs i.

Så vad är poängen med TS?

• Solan
    Mad as snow skrev 2011-03-06 14:34:40 följande:
    Jag hoppas mer på ett "tvåkönat freak". Skål
  • puss

men gud det HÄR var verkligen revolutionerande. ring aftonblandet nån.

up yours
  • LadyLi

Håller med dig TS! Tycker det är en jävla tramsdebatt folk håller på med i det här landet när man vill ta bort alla kön för att det nu för tiden ses som något  fult. Det är patetiskt och oansvarigt ,speciellt när det går ut över våra barn som kommer bli helt schizofrena om 20 år när de varken vet ut eller in.
     Man kan ju undra vem som satte dessa sjuka ideal om att att killar ska bli mer och mer fjolliga för vem vill ha en sån karl? NOT ME! Finns inget mer avtändande.
    Och Vilken man vill ha en manhaftig kvinna som inte vet hur man tar hand om ett hem eller som bara klär sig i stora okvinliga kläder dagarna i ända.  Ingen!

Fram med konservatism igen! Fram med riktiga kvinnor och män så ska vi nog få slut på alla skillsmässor överallt  som uppstår med detta löjl.

• Helle333
    shelby skrev 2011-03-06 14:26:46 följande:
    nu för tiden verkar de ju vara fult att vara av en specifik kön.
    Jag är kvinna, gillar mina former och visa upp dem, gillar att jag har ett kön, långt hår, bär rosa kläder och undviker blått.

och med handen på hjärtat, handen på bibeln, i ärlighetens alla namn. Jag skäms inte för att vara det könet jag är. Jag kommer lära mina barn att de finns män och de finns kvinnor, jag kommer alltid se att det finns tjejer och killar och tillsammans får dom barn. För seriöst man behöver männens sperma och kvinnans ägg för att få ett resultat hur man än försöker komma runt de. 

Jag har inget emot, bögar, transor eller lesbiska personer.
    Men jag är ändå inget tvåkönat  freak, jag är kvinna!! 
    Och vem har sagt att någon som råkat födas med två kön är ett freak? Då är ju du ett lika stort freak för att du bara föddes med ett!!!
  • Auctoritas
    LadyLi skrev 2011-03-06 15:01:52 följande:
    Håller med dig TS! Tycker det är en jävla tramsdebatt folk håller på med i det här landet när man vill ta bort alla kön för att det nu för tiden ses som något  fult. Det är patetiskt och oansvarigt ,speciellt när det går ut över våra barn som kommer bli helt schizofrena om 20 år när de varken vet ut eller in.
     Man kan ju undra vem som satte dessa sjuka ideal om att att killar ska bli mer och mer fjolliga för vem vill ha en sån karl? NOT ME! Finns inget mer avtändande.
    Och Vilken man vill ha en manhaftig kvinna som inte vet hur man tar hand om ett hem eller som bara klär sig i stora okvinliga kläder dagarna i ända.  Ingen!

Fram med konservatism igen! Fram med riktiga kvinnor och män så ska vi nog få slut på alla skillsmässor överallt  som uppstår med detta löjl.
    In my speakers right now - Ithikon Akmeotaton
Svar på tråden jag är kvinna, en hon, henne, tjej, med vagnia, snippa, underliv.. Och ärligt skäms jag inte alls för det