• Jim b

40mil bort!!!!!!

Hej jag är en ensam pappa som har " gemensam vårdnad" om mina 2 pojkar 5 och 12..
    min före detta har flytttat 40 mil bort och tagit mina barn med sig ... och på står att jag ska hämta dom där nere om jag vill träffa dom vilket jag inte går med på ... från början var det sagt att vi skulle träffas halvvägs när det var dax för  min "helg" ... och nu får jag höra att jag inte bryr mig om mina pojkar bara för att jag inte vill prata med henne 1 gång i veckan grrr blir så jävla förbannad mina pojkar är mitt allt jag flyttade inte 40 mil och drog upp mina barn från rötterna ... uppskattar om jag kan få förslag om hur jag skall gå till väga med att få ett slut på detta .....  ledsen pappa :*/

• Svar på tråden 40mil bort!!!!!!
  • Yront rules

Hej.
    Jag är i samma sits, nästan. Jag flyttade 65 mil då jag blev kär och nu efter 5 år är vi separerade. Vi har levt såhär i 1 år nu och det fungerar bra. Jag vill dock inte bo kvar, vill heller inte lämna min dotter så vad göra? Jag har bestämt tid hos familjerätten där vi ska få råd om hur man kan lösa detta bekymmer. Jag kommer inte lämna min dotter om jag inte kan träffa henne så ofta det går, el om det blir dåliga promisser för hela upplägget. Hur det än är så kommer hon först.
    Kontakta familjerätten du med, du får hjälp av dom.
    God bless... 

Svar på tråden 40mil bort!!!!!!