• Perssonlund

HJÄLP! Svullen mage,bubblande mage....med barn IGEN?

Jag födde min lilla kille för snart 6mån sedan. Började träna för bara någon vecka sedan, MEN magen svullnade upp och blev typ tjock. Innan hängde magen, vilket är vanligt. Men saken är den att det känns som bubbel i magen. Vad kan det vara? Kan det också vara muskler som drar ihop sig? Vill verkligen inte ha barn just nu... Känns så direkt inpå..... SNÄLLA, skriv vad ni/du tror och vad ni har erfarenhet av!

• Svar på tråden HJÄLP! Svullen mage,bubblande mage....med barn IGEN?
  • Göteborgsbruden

Just det där bubblandet har jag haft massa sen jag födde sonen och jag är inte gravid, det är tarmarna som håller på. Känns dock verkligen som sparkar ibland t.o.m, lite obehagligt

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Perssonlund

Gud vad skönt att höra! Då kan jag slappna av igen. Inte så roligt att bliv gravid direkt efter Glad. Tack för ditt svar {#emotions_dlg.flower}

• MickeSkribent
    Perssonlund skrev 2011-03-01 17:14:54 följande:
    Jag födde min lilla kille för snart 6mån sedan. Började träna för bara någon vecka sedan, MEN magen svullnade upp och blev typ tjock. Innan hängde magen, vilket är vanligt. Men saken är den att det känns som bubbel i magen. Vad kan det vara? Kan det också vara muskler som drar ihop sig? Vill verkligen inte ha barn just nu... Känns så direkt inpå..... SNÄLLA, skriv vad ni/du tror och vad ni har erfarenhet av!
    Glutenintolerans kan göra sig mera påmind efter graviditet.

Se filmen som visar hur och varför dom uppkommer.

">

Svar på tråden HJÄLP! Svullen mage,bubblande mage....med barn IGEN?