datingsidor
Har varit ute på datingsidor sedan i höstas. Nu kom min fru på mig. Hon var vansinnig, knäckt, förkrossad - ja hon blev sjuk av olycka. Hon vill skiljas.
jag säger att jag inte har "gjort" något. jag har inte träftat någon. Jag har inte skrivit snusk utan bara lite roliga historier ( lite fräckisar) . Har föreslagit date vid två tillfällen. Som jag blev glad redan då att det INTE blev något. Men hur kan jag bevisa det?? Ja, självklart det går ju inte.
Min fru säger att jag måste komma på något som gör att hon kan få förtroende för mig och kunna komma tillbaka.
Det började på Familjeliv i höstas. Såg länken på SVT! Här är det kul att läsa sexforumet.
Jag kom via inäggen där in på Body Contact. Jag var lite nyfiken på dom här avvikande personerna som hänger sig att dominans, trekanter ETC. jag förstår inte hur dom är funtade? Och det var lite spännande att skriva till dom och försöka få lite kommunikation.
Dvs detta har inte varit något behov, besatthet eller sjukdom. jag har slutat och kommer aldrig göra det igen. Jag hade aldrig börjat om jag vetat hur hårt hon tog det. Hon tycker att det är som otrohet, men det tycker inte jag: Jag har ju inte gjort något!
Min fråga är: Vad kan jag göra för att få henne tillbaka?