Föräldralediga södertälje
Någon mer mellan 18 och 25 år som är föräldraledig och bor i södertälje? Är själv född 89 och har en dotter född i november 2010 :)
Någon mer mellan 18 och 25 år som är föräldraledig och bor i södertälje? Är själv född 89 och har en dotter född i november 2010 :)
Ingen?
Hej.. Jag är inte föräldraledig, men kommer att bli snart =) väntar min son i maj..
Grattis =) Är det första? :)
jo det är första barnet, så det ska bli så mysigt och spännande att få sitt första barn=)..
vad gör du om dagarna då?
hej tjere jag är 85a och har fått min pepparkaka son 13 december. flyttade från södertälje till huddinge men kan träffa er inte så långt från huddinge om det blir bra?
Grattis på er båda..
hej nya tjejen.. du hade så svårt namn så orka inte skriva hela =) hehe...gratis till sonen.. huddinge ligger inte så långt bort, så det e inte helt omöjligt att man har vägarna förbi nångång..
Vad heter sonen din?? har du bott i södertälje länge innan du flyttade?
Nej huddinge är ju ganska nära :) Då är din son exakt 1 månad yngre än min dotter :) Vad heter han? :) Min tös heter Liv :)
Vad mysigt :) vet du om det är pojke eller flicka? :) Jag är mest hemma med lilla tjejen, ute och promenerar mycket, träffar någon kompis och fikar nu och då :) Jobbar du fortfarande eller? Jag blev sjukskriven redan i vecka 25 så har varit hemma lääänge :P Långtråkigt att gå hemma som gravid men nu när hon är ute är det betydligt mer att göra haha. Vart i södertälje bor du? :)
Jag bor i Södertälje & fick min lilla dotter den 9e Februari :)