• Babylove88

Hundträff i sthlm?? Några som vill

Hej

Jag har en jätteunderbar hund som är vältränad. MEN han är så leksugen och kan leka med alla hundar (han har kompisar som är chihuhua, labrador/border collie).

Min hund fyller 1 år i mars. Han är en rottweiler..Han kan sitt, ligg, rulla runt, tas, skäll, blöt nosen, gå bakom ryggen, kom hit, stanna kvar, five 5, gå och hämta,

Det skulle vara otroligt roligt om Romeo fick leka av sig med andra hundar.
    Med andra hundar är Romeo lekfull..klumpig

Vad har ni för hundar? Ålder? Vart bor ni?
    Vill ni också träffas?

• Svar på tråden Hundträff i sthlm?? Några som vill
  • Sthlm Cicci

Jag träffas gärna när jag flyttat till stjärnhov den 18/3. Har själv en rottishane på 2 år och en stafftik på 1 år.

• Babylove88

Härligt!
    Jag finns i Kista. Men vi kan komma överens om plats. Vart vill du ses?
    Ska vi byta msn? så kan du få se Romeo =)

• Babylove88

Jag har lagt upp bild på Romeo i min bildgalleri här.
    Vet du hur jag lägger upp en profilbild på mig?

• Sthlm Cicci

Tyvärr så har jag aldrig tid att sitta vid datorn. Använder iPhonen hela tiden. Vi kan väl bestämma en träff när jag kommit ner, så kan jag dra ihop lite fler hundkompisar. Tävlar du med din hane?

• Babylove88

Absolut, det kan vi göra. Låter som en bra ide. Min hunds pappa har stamtavla men mamman har inte stamtavla. Därför kan vi inte tävla, vi tror att han har lite dobbermann i sig men mest rottweiler..eftersom beteendet och utseendet lutar mot Rottweiler.
    Tävlar du med din hane?

• Sthlm Cicci

Ahh. Japp, ställer ut och ska börja träna för att tävla appellen i sommar. Ska även börja med viltspåret till sommarn.

• Babylove88

Jag har alltid haft renrasiga hundar tidigare.
    Jag har haft Yorkshireterrier....sen har jag också haft schäfer.
    Men den här gången ville jag ha en blandras för att jag visste hur föräldrarna till den här hunden var. De var jätteunderbara. Jag ville inte längre ställa ut hundar..
    Jag ville ha en blandras som kändes säker psykiskt (en blandis som inte har för många raser inblandade).

• Sthlm Cicci

Ahh! Spännande! Tycker det är intressant med folk som köper blandisar. Då jag själv aldrig i dagsläget skulle köpa en. Men vem vet, i framtiden kanske man äger en iaf...

Svar på tråden Hundträff i sthlm?? Några som vill