vittra skrev 2011-02-26 23:01:31 följande:
Öppna förskolan?! Ursäkta men vad ska du dit att göra med en precis nyfödd prematurbebis?!
Jösses... man upphör aldrig att förvånas!
Snälla du, ta och lugna ner dig, koppla av, häng lite hemma och lär känna din bebis först istället för att riskera hans välmående bara för att ta honom till förskolan!! Jag lovar att dottern inte tar skada av ett par månader med lite lugn och ro. Hur gammal är hon? Om hon är så pass gammal att hon har väldigt stort behov av att regelbundet träffa andra barn kan hon väl gå 15-timmars på vanliga förskolan? Det räcker gott och väl. Även barn behöver lära sig att ta det lugnt i detta stressade samhälle.
Att de alltid e nån som ska brusa upp....
De e la ändå inte smart att ha henne på dagis! De löper ju ännu mer sjukor där o alltså då 13 ggr mer timmars risk att hon drar med sig nått hem än om hon spenderar 2 timmar på öppna/veckan!?
De jag ville veta va när risken minskar, alltså när jag vågar ge mig ut, hur länge han klassas som extra känslig!
Jag känner redan min bebis o dottern har gått hemma sen jul utan att leka med andra.......
På neo va de de ända dom fråga när jag prata om dottern, om hon gick på dagis för de va inte populärt så du som är så smart o brusar upp du tänkte nog inte hela vägen där va?!