• lillhovis

hur känns ett tidigt misfall

Hej!

Har haft två tidiga missfall, är nu gravid igen i v5. Är givetvis orolig, tror hela tiden att jag ska få missfall igen. Har tyvärr inte mycket hopp. Har ni några bra tips? Mina två missfall har känts olika. Vilka symtom hade ni?

Lillhovis

• Svar på tråden hur känns ett tidigt misfall
  • ebben

Hade lite ont o började blöda!

• AHL

Mitt 4:de är på gång nu. Men jag känner ingeting. Kommer bli igångsatt nästa v på KK. Mina 2 första började med ont i ryggen och lite blödningar i några dagar. Sen satte blödningarna igång på allvar.

• ebben

AHL-vad menar du? SENA MF då eller??Alltså vaddå igångsatt med MF,jag hänger nog inte med?

• AHL

Mina 2 första var sk tidiga missfall. De började med ont i korsryggen och lite blödningar i nån dag och satte det hela igång. Mitt tredje missfall var i v 11 och då hände ingenting. Blev igångsatt med tabletter och inlagd på KK då. Samma sak denna gg kommer det att bli. Om nu inget händer innan måndag- men jag känner inget konstigt alls nu, i kroppen alltså. Känner mej gravid bara.

• noon

mina mf började med blödningar. först ingen smärta alls. blödningarna slutade för att sen efter nån vecka (om jag inte fick tabletter) sätta igång ordentligt. kraftig mensvärk och kraftiga blödningar.. om du är orolig tycker jag att du ska ringa o beställa tid för ultraljud. sitt inte o oroa dig! kram!

• fröken fru

Lillhovis hur känner du dig nu har du några symtom på missfall?

Svar på tråden hur känns ett tidigt misfall