• AHL

Missfall nr 4 på G

Jaha, så blev det ett fjärde missfall. Trodde verkligen den här lilla skulle klara sig. Tom varit inne på forumgruppen sommargrupp..känns lite pinsamt nu. Vart på mitt 4:de VUL för 1 h sen drygt. Såg inte bra ut. Ser inga hjärtslag alls. Nytt VUL på måndag och sen blir jag inlagd på KK på onsdag för igångsättning. Precis som förra gg- man kan rutinerna nu :( Hur 17 kan jag drabbas av sånt här elände!! Blir så arg!! Hur ska jag orka igen?? Skulle på inskrivning på MVC nästa v, men det är ju bara att avboka nu. Har inte hunnit dit en enda gg när jag vart gravid. Det är så orättvist!!

• Svar på tråden Missfall nr 4 på G
  • Barn nr2

Jag beklagar verkligen din sorg och skickar styrkekramar.

• S168

Hej AHL

Inte kul! Skickar en stor kram!

• swe snake

Beklagar verkligen, vet hur det känns, men det gör ju inte saken roligare.....

• rosenlina

Stackarn.Fy vad jobbigt å ont det måste göra.
    Kramar om

• Sanna73

Vet inte vad jag skall säga.

Massor av kramar skickar jag istället.

Sanna

• Em1

Stackars dig!! Har inga tyvärr inga råd om hur du ska orka! Jag förstår inte själv hur jag ska orka efter "bara" två missfall. Kan man någonsin känna sig lugn och säker i en graviditet igen??

Jättekramar till dig!!

• mammanmu

Kram.

Jag har själv haft 3 ma/mf så jag vet att det är jobbigt...
    Ta vara på er Lina

• Linusida

Fy vad hemskt. Själv fick jag mitt första missfall för 3 veckor sedan så jag vet hur ledsen man blir. Hoppas det blir din tur snart! Kram

• noon

AHL, det finns inga ord för det här. Jag förstår din sorg och tomhet.. Livet är så jäkla orättvist. Varför just vi? Och det är egentligen ingen som förstår.. Jag har själv haft tre mf och känner på mig att fler kommer komma. Hopps att sjukvården tar hand om dig! Själv känner jag mig sviken och bortglömd.. Viktigast är dock familj och vänner! Och familjeliv.se! Jag önskar dig lycka till. Ta det lugnt, ät choklad, tänd ett ljus, lyssna på en schysst skiva och försök att ta det lugnt. Tänker på dig massor! Kram!

• AHL

Tack för alla kramar. Idag är jag helt slut. Vaknade kl 2 i natt och sen har jag bara legat och gråtit. Är på jobbet nu och är helt slut. KK tar hand om mej kan man säga. Kuratorn där ringde mej igår, har gått hos henne innan, och bad mej komma idag. MVC är också inkopplade tack vare min chef. Hon ringde sin barnmorska och denna tyckte att jag skulle komma in till henne också. Fast om det hjälper vet jag inte. Vill inte leva längre! Hur ska jag orka gå vidare nu. Sambon vill inte prova fler gg, han tycker det räcker. Vi måste inse att det inte går, säger han. Och jag har också haft de tankarna. Hur mycket ska man som människa orka? Jag vet ju hur nervös jag var i denna graviditet..

• S M

Skickar styrkekramar till dig!!!!
    Livet är så j....a orättvist ibland!!!!

• Herus

åh nej.... Nu får det vara slut på all orettvisa... Det är nog med mf för oss som har det svårt nu...
    Jag förstår hur du känner dig och jag önskar verkligen att jag kunde ge dig en kram..
    Men jag skickar massor med cyberkramar..

Svar på tråden Missfall nr 4 på G