• februari72

ruvardag 9

Hej alla!
    Jag har nu gjort min andra äggdonation och fått ett färskt insatt för 9 dagar sedan. Jag VET att det är på tok för tidigt att testa men ni vet hur det kan vara... hittade tt test här hemma och känner absolut INGENTING heller. Testet blev negativt och även om jag är väl medveten om att det kan ändras blir jag så LÅG. Ville bara skriva av mig lite.
    Kram till alla som kämpar inom detta område, framförallt donatorerna, TACK!!!

• Svar på tråden ruvardag 9
  • vivela

Du är modig du!
    Jag är också på ruvdag 9 efter ÄD nr 2 och har totalångest inför testen på dag 18! Skulle aldrig våga prova nu. Med det menar jag inte att du gjort något fel, absolut inte.
    Att du fick minus nu betyder ju inte att det är minus senare när det är dags att testa.
    Vilken dag ska du testa på?
    Jag har heller ingen som helst symtom -lite jobigt.

• februari72

Nej jag vet! Mest otroligt om det visat något. Vet inte vad som flög i mig. Man läser ju ibland om de som testar plus oerhört tidigt. Det var väl det där överblivna testet i skåpet, grrr. Nej jag ska lämna blodprov på tisdag dag 14.
    Hoppas på ett under=) Stort lycka till Vivela!

• strössel

Jag fick plus på ruvardag 9 men vet många som får minus som sen får ett plus på TD så ge inte upp.

• februari72

Tack för värmand ord och stöd Strössel och stort grattis till ditt plus! Nej då, än har jag inte gett upp.

• pållan

februari72: det är absolut inte kört än, håll ut lite till! Har läst om många som testat negativt ruvardag 9-12, jag till och emd upp till ruvardag 12, men sedan plussat på testdagen! Håller tummarna för att allt går bra! 

• hoppfull13

Ja, jag blev ju inte klokare på mitt blodprovs svar. =260 ? = förhöjt... men de kunde inte säga om jag var gravid lr om jag inte var det. Testade på dag 14 , har gjort vårt 6e försök , de 4 sista ÄD.Och nu ett FET med 3st ...
     Såå nytt prov på måndag.... kan ju ha fäst sent lr så är det medecinerna som spelar mig ett spratt!!!
     Känner mig annorlunda, brösten svällt och gör ont, ont över livmodern , trött och illamående de 3 sista dagarna.... Men jag är väl sken dräktig! tro kan ju som sagt flytta berg!!!

men spänningen är ooolidlig!

Svar på tråden ruvardag 9