Pampers eller Libero?
Hej, vilka av dessa 2 använder ni till era barn?
kanske använder ett annat märke?
varför väljer ni det märket?
hade pampers första tiden till båda mina barn sedan gick jag över till libero, vet inte varför dock =P
Hej, vilka av dessa 2 använder ni till era barn?
kanske använder ett annat märke?
varför väljer ni det märket?
hade pampers första tiden till båda mina barn sedan gick jag över till libero, vet inte varför dock =P
Libero använder vi!
Pampers använder vi, tyckte Libero kändes klumpiga och billiga!
Använde Huggies till dottern och kommer att göra det till bebisen i magen med
Använder Libero, har prövat pampers och min kille fick böjeksem då, samt att pampers luktar kemikalier och det gillar vi inte.
Köper euroshoppers blöjor och är nöjd med dem. Hade Libero innan och var nöjd med dem också men Euroshoppers av billigare. Pampers har inga av mina barn kunnat ha, de har fått utslag av dem.
gillar verkligen pampers, men de är så smala i passformen att vi gick över till libero.
men vi kör lite allt möjligt... :)) icas egna blöjor är också bra! (tror de görs på samma ställe som libero..)
Vi kör ICAs byxblöjor nu. Och det endast när småtjejerna är ute hos dagmamman annars är det blöjfrit som gäller både dag och natt.
På bb fick vi liberoblöjor så det blev att vi fortsatte med det ett tag innan vi hittade de billigare märkena. Euroshopper (eller coops egna) användes fram till tjejerna började resa sig då gick vi över ICAs eller Liberos istället då de är lite smalare i grenen än de billigare blöjorna.
Vi har testat flera märken (Lidls, Icas, Coops, Pampers, First Price) men kör mest på Libero för vi gillar dem bäst!
Pampers, dom sitter bäst på lillan.
På storasyster använde vi bara Libero, hade hon pampers läckte det.
Vi har använt Libero hela tiden. Har provat Pampers någon gång men deras blöjor är så tunna så de har inte känts säkra, och har inte haft rätt passform för just vår son - det är läckt en hel del med Pampers.