• Vi2skabli3

Svider 3 mån efter förlossning

Jag fick sy ihop båda mina blygläppar efter förlossningen, den ena hade gått rakt av och den andra "bara" spruckit upp. Jag hade väldigt ont ett bra tag efter förlossningen men har inte känt av det så jättemycket på länge men idag så svider det som attan på den blygläppen som sprack upp, den har jag inte haft så stora problem med innan. 

Vi har inte haft sex ännu, jag vågar inte då det gör ont när jag för in ett finger ,det gör liksom ont när man tänjer litegrann. Igårkväll testade jag igen för att se hur det kändes. Kanske kan vara därför det svider idag? Men borde det inte vara läkt 3 mån efter förlossning? Just nu svider det så pass att jag inte ens vill sätta mig ner... :(

• Svar på tråden Svider 3 mån efter förlossning
  • Mamma till S

Jag tkr absolut du ska kontakta gyn eller din bm för en kontroll, för att kika att allt står rätt till o är på bättrings väg iaf (: Det kan ju ta tid om man sytt o spruckit mkt men kontakta dom för en kontroll, skulle jag ha gjort
    Hoppas det går bra nu o att du blir bättre (:

O grattis till bebis

• Vi2skabli3

Tack för ditt svar! Ska på efterkontroll imorgon så får väl svar då. Tycker bara att det är så konstigt att det börjat svida igen...

Tack så mycket =D 

• Mamma till S

Va bra :D Skönt att du får svar då, det kanske är helt normalt men jobbigt, eller så kanske det är nått o då är det ju toppen att du får det kollat  redan imorn, du ska ju inte gå o ha ont i onödan heller (:
    Vet precis känslan, men jag hade inte ont så länge.

Hoppas du får svar imorn (:

Svar på tråden Svider 3 mån efter förlossning