• Emmysofia

Vilken bilstol till Audi A6 med Isofix?

Så står man nu i denna djungel av bilstolar... Vår grabb är 4 månader och väger 7kg men vi tycker att babyskyddet börjar kännas för litet. Vilken bilstol ska man nu välja? Vi har en Audi A6 med Isofix och planerar att ha stolen bak.
    Ni som har någon att rekommendera eller varna för skriv gärna varför. Tacksam för svar eftersom detta inte verkar vara det enklaste direkt...

• Svar på tråden Vilken bilstol till Audi A6 med Isofix?
  • Cecci78

ska du ha en med isofix finns det inte så många att välja mellan, alla är godkända bara till 18 kg. Hade jag köpt en isofix hade jag nog valt Be safe och sedan köpt en större stol när den är urvuxen.

• cicci85

Jag hade oxå köpt en Be Safe med isofix. Men eftersom den bara är godkänd till 18 kg skulle jag när den är urvuxen köpa en britax twoway.
    Kan besafen monteras även med bälte? Jag monterar lite då och då stolarna i andra bilar, då är det ju smidigt att ha en stol som passar i alla bilar.

• cicci85

Förresten, om jag skulle köpa en stol utan isofix skulle jag testa Maxi cosi Mobi! Jag skulle inte köpa AG duoflex elelr cosmic, inte heller brio zento.

Svar på tråden Vilken bilstol till Audi A6 med Isofix?