Hej på er. jag "surfade" av intresse för småbonde, eller, ja varför inte Månskensbonde , och hamnade här .
Jag har drivit en handelsträdgård tillsammans med min bror, men efter en olycklig skada så har jag skolat om och arbetar nu som projektledare på Färsna Gård i Norrtälje åt Norrtälje Naturvårdsstiftelse. Mitt intresse för att hålla djur har därmed starkt infunnit sig, med andra ord SKITKUL. Håller för närvarande på att söka ett litet torp eller liknande och då i Hällsingland, min mor kom från Ovanoker och jag mins min barndoms sommrar där uppe med bad och fiske.
När jag funnit mitt smultronställe så drömer jag om att hålla Höns, och kanske lite får och gris.
Att kunna förmedla sködsel av bär och fruktträd gör jag järna. Även hur man odlar på ett bra sätt delar jag järna med mig av.
Ett stort problem med odling av grönsaker och annat matnyttigt är MÖRDARSNIGELN som invandrat och drabbar oss här, och den sprider sig, med all sannorlighet.
Är det något som ni undrar över så kanske jag kan hjälpa. mail eller skriv hit så ska vi ta tag i problem.