Ni vars barn heter Alfred...
Eller ni som känner en Alfred.
Hur gammal är han?
och
Vad kallas han?
Eller ni som känner en Alfred.
Hur gammal är han?
och
Vad kallas han?
Mitt kusinbarn heter Alfred, han är 1 månad och han kallas än så länge bara för Alfred
Finns en på skolan jag jobbar, han är 6 år =)
Får jag och sambon en son ska han heta det i mellannamn efter sambons döda morfar
som han beundrade så mycket =)
Gulligt namn tycker jag.
Min son heter Alfred är 2,½ år.
Kallas Alfred eller Affe, mest Alfred.
Min mans systerson heter Alfred och är 4 år, 5 till sommaren och kallas för Alfred av alla.
Känner två barn med namnet Alfred. Den ena är 3 år och kallas bara för Alfred, den andra är 4 år och kallas för Alfie.
Känner två stycken. En som är vuxen, 34 år, kallas Alf av de flesta. Har även en Alfred på skolan där jag brukar jobba, han är 11 år och kallas för Alfred av alla lärare men alla kompisar kallar honom Freddi..
De flesta kallar honom för Alfie. Föräldrarna började kalla honom det redan som baby.
Hej. Rolig fråga! Jag heter själv Alfred och brukar kallas för Affeninho
Är inte heller så förtjust i Affe. Känner två Alfred, en som kallas Fredde och en Alle. Tycker båda är fint!
Min son heter Alfred och är 8 år. Han kallas i allmänhet Alfred och har alltid gjort - dock är de två Alfred i klassen så de har sedan dagis kallats för efternamn. Fast de som inte gick på deras dagis går på skolfrökens linje och kallar dem Alfred N och motsvarande.