• HelloooKitty

Ludmila Ondrasek kostar nu 2000 kr! varför?

Jag tänkte boka tid hos Ludmila Ondrasek i Sundsvall. När jag kom fram så berättade hon att dem har höjt priser. Istället för 300 kr kostar det från februari nu 2000 kr.

Nu är jag osäker om jag ska boka tid hos henne eller inte. Det känns lite oseriöst. Fast man hör ju bra saker om henne. men hjälper hon verkligen en??

Någon som blev gravid efter att ha varit hos henne?

• Svar på tråden Ludmila Ondrasek kostar nu 2000 kr! varför?
  • HelloooKitty

ve

lella77 skrev 2011-02-14 21:47:20 följande:
    Jag går hos dr fryklund i Härnösand

vad har detta att göra med ludmila???

• Nicki2011

Jag har en väninna som fått OTROLIGT bra hjälp av Dr Fryklund!! Han upptäckte ett "fel" hos henne, som ingen annan upptäckt! Hon blev gravid!!

• dreamer78

Av de personer jag känner till som gått hos Ludmila har 100% fått diagnosen "Bakteriell vaginos". Kan komma på fem personer såhär på rak arm som gått där, som sagt, alla har fått samma diagnos och en har hittills blivit gravid.
    Även jag är en numera fd patient hos Dr Fryklund. 

• turlid70
    dreamer78 skrev 2011-02-15 17:47:02 följande:
    Av de personer jag känner till som gått hos Ludmila har 100% fått diagnosen "Bakteriell vaginos". Kan komma på fem personer såhär på rak arm som gått där, som sagt, alla har fått samma diagnos och en har hittills blivit gravid.
    Även jag är en numera fd patient hos Dr Fryklund. 
    Är det bra eller dåligt att alla fick samma diagnos "bakteriell vaginos" och hur behandlar man det för att bli gravid. Vad säger Dr Fryklund istället?
  • Beautyflie

Detta skulle jag vilja veta mer om, TS. Landstinget säger att såvitt de vet har inget förändras i hennes patientavgift och att besök hos henne fortfarande faller under den nationella taxan. En bekant som bokade tid där igår fick ingen info om höjda priser...

♥ Eveline 071211 ♥ Lucas 090121 ♥
  • dreamer78
    turlid70 skrev 2011-02-16 09:05:09 följande:
    Är det bra eller dåligt att alla fick samma diagnos "bakteriell vaginos" och hur behandlar man det för att bli gravid. Vad säger Dr Fryklund istället?
    Tja, bra eller dåligt vet jag inte och inte heller exakt hur man behandlar det, vet iaf att de har fått antibiotika. Men personligen kan jag tycka att det är anmärkningsvärt att hon tycks ställa samma diagnos på så många, framförallt när det är den enda diagnosen de får.
    Den enda jag känner till som gått hos bägge läkarna fick senare diagnosen endomitros (stavning?) hos Dr Fryklund och blev gravid genom IVF.
    Själv har jag PCO-s, men har endast gått hos Dr Fryklund. 
  • HelloooKitty
    Beautyflie skrev 2011-02-16 10:07:09 följande:
    Detta skulle jag vilja veta mer om, TS. Landstinget säger att såvitt de vet har inget förändras i hennes patientavgift och att besök hos henne fortfarande faller under den nationella taxan. En bekant som bokade tid där igår fick ingen info om höjda priser...
    mycket märkligt. enligt de blev det godkänt av landstinget jag frågade varför det skulle kosta så mycket. svaret var att hon tar mycket tid för pat. typ en timme och inte som andra en kvart. och pga det att hon inte tjänar något. 
  • HelloooKitty

vad har fryklund för telefon nummer

Svar på tråden Ludmila Ondrasek kostar nu 2000 kr! varför?