• Sökaren1987

Unga föräldrar i Uppsala

Hej på er.
    Jag och min fru skulle vilja lära känna lite fler unga föräldrar i Uppsala.
    Vi är 23 och 20 år och har en dotter på 9 månader.
    Har n i lust att träffas så är det bara att höra av sig, så får vi försöka komma överens pm något.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-14 20:05
    Där det står n i ska det naturligtvis stå ni. Och där det står pm ska det stå om.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-14 20:06
    Där det står n i ska det naturligtvis stå ni. Och där det står pm ska det stå om.

• Svar på tråden Unga föräldrar i Uppsala
  • nathaliealm88

Hej. Nu bor inte jag och min sambo i uppsala längre men vi ska flytta tillbaka efter sommaren och vi åker ganska ofta in till uppsala eftersom vi båda växt upp där. vi bor ca. 50 min. från uppsala nu. Jag är 22 och min pojkvän är 20. Vi fick en liten pojke 2010 som nu är 11 månader :) har inga vänner eller bekanta i våran ålder som har småbarn så jag tänkte skriva en liten rad till dig och din sambo fast vi inte bor kvar ändå för det skiljer sig inte så mycket mellan våra barn :)

• Sökaren1987

Det var ju trevligt. Vi får väl försöka träffas någon gång. Vad gör din sambo om dagarna?

• Minuit

Hej på er!
    Här är en till som gärna skulle vilja lära känna lite unga föräldrar! Är på väg upp till uppsala i början av mars.
    Jag är 23, killen 22 och vår son 8 mån. Vi är i uppsala dock med jämna mellanrum då killen pluggar och redan bor där. 
    Någon som vill hitta på något?

• mama90j
    Minuit skrev 2011-02-17 21:32:06 följande:
    Hej på er!
    Här är en till som gärna skulle vilja lära känna lite unga föräldrar! Är på väg upp till uppsala i början av mars.
    Jag är 23, killen 22 och vår son 8 mån. Vi är i uppsala dock med jämna mellanrum då killen pluggar och redan bor där. 
    Någon som vill hitta på något?
    Hittar gärna på nåt :)

• Sökaren1987
    JenniferPavlovic skrev 2011-03-29 13:46:33 följande:
    Här är en till :D
    Jag är 22 sambon 23 och lilla Lukas är 11 månader!
    Vart i Uppsala bor ni då ? 
    Vi bor i gottsunda.
    Vart bor ni? 
  • Hannamamma90

Hej!
    Jag heter Hanna är snart 21 och är mamma till Elias som fyller 1 i april. Vi bor tillsammans med Elias pappa som är 23 i Sigtuna. Jag pluggar i Uppsala så vi är där nästan varje dag. Vi tycker väldigt mycket om att träffa människor :)

Svar på tråden Unga föräldrar i Uppsala