• ruffsan

Åldern????

Hej på er alla..Solig...idag gick jag med i familjeliv....mycket att läsa....men är jag för gammal ? ( 51 år )   det ser ut som där mest är yngre här??  hur är det med åldern här på familjeliv ??  {#emotions_dlg.flower}    ha en skön dag   ,,kram från ruffsan

• Svar på tråden Åldern????
  • HeddaSophie

Det är nog ganska blandat, snittet kanske är lägre än 51 men det finns nog ämnen för alla. Själva är jag 35 och väntar mitt första barn i sommar Cool. Gick med i samband med planerad graviditet.

Välkommen!

• Elli47

Det finns blandade åldrar... jag är 45 t ex. Men jag tror majoriteten är rätt ung här på FL.

• Annanym
    Elli47 skrev 2011-02-13 13:42:49 följande:
    Det finns blandade åldrar... jag är 45 t ex. Men jag tror majoriteten är rätt ung här på FL.
    Samma här. Jag brukar mest lästa i "allmänna rubriker"-delen av sajten.
  • Boothwalker

Äh. Spela roll. Välkommen =)

Det är rätt så enkelt att balansera när man håller i nån. Annars är det svårare... - Mowgli 5 år
  • MammaG
    ruffsan skrev 2011-02-13 13:20:39 följande:
    Hej på er alla..Solig...idag gick jag med i familjeliv....mycket att läsa....men är jag för gammal ? ( 51 år )   det ser ut som där mest är yngre här??  hur är det med åldern här på familjeliv ??  {#emotions_dlg.flower}    ha en skön dag   ,,kram från ruffsan
    Vi är några stycken som är vuxna Jag är snart 45
    Min nystartade blogg: namnetvarupptaget.wordpress.com
Svar på tråden Åldern????