• Sebbe89

Unga pappor i göteborgsområdet

Tjenare! Tänkte bara kolla om det finns några unga pappor här i göteborgsområdet?
    Skulle ju vara kul o ha kontakt med någon som är i ungefär samma ålder som en själv =)

Jag är 21 år o ska få andra barnet i maj ;)

Ha det gött!
  • Svar på tråden Unga pappor i göteborgsområdet
  • AxeliusYTC

Tjena!
    Jag är 22 och har en dotter på 3 år. Jag och min sambo försöker för tillfället med ett litet syskon =)

• Sebbe89

Okej nice! Jag har en son på 1 år och ska som sagt få en till son i maj =)
    Bor du  i göteborgsområdet du med ? ;)

• AxeliusYTC

Okej härligt! Maj det är ju inte långt kvar då ju Glad Jag bor i Agnesberg med min Sambo och dotter. Det ligger strax under Angered kan man säga.

• Sebbe89

Jodå Flört Nej det är ju inte det hehe. Jaha okej inte så långt från mig då, jag bor i kungälv =).
    Yes jag tror jag vet var det ligger =)

• Tim f

Hej jag 20 år och ska få mitt första barn i slutet på maj :)

• Sebbe89

Tjena tim!, då får vi barn samma månad förmodligen hehe ;) Fast jag får mitt andra iofs =)
    Bor du i närheten du med eller? ;) Ha det gött!Skrattande

• Toomas

jag bor i gbg och är 25 år har en dotter på 1 o bonus dotter på 7

• Tim f

Aa nice laggan89, hade glömt att jag hade skrivit här :P Jag kommer bo på hisingen när barnet kommer :) vart bor du själv??

• Sebbe89

Haha okej ;) okej Nice, bor i Kungälv, ligger 2 mil utanför gbg ungefär ;)

• Tim f

Har du jobb och egenlägenhet eller??? Hur klara ni er??

• Sebbe89

Ajjemen har både och vi klarar oss på min lön o sambons föräldrapenning. Själv då?

• Tim f

aa gött :) nee de är bara jag som har jobb, men bara vikariat så skulle behöva ett fast jobb...

• Sebbe89

Jodå jaha ok , får hoppas du får ett fast jobb då , själv har jag också haft flera jobb nu som bara varit 6 månader, men får förmodligen fast jobb snart om jag har tur .

• Tim f

Ja de blir väl så man hoppar runt, håller tummarna för dig att du får de fasta jobbet... Vart är de ni ska föda någonstans???

• Sebbe89

Jo blir väl lätt så i början :P tackar, tror det blir Mölndal, själva då?

• Tim f

Aa okeej.. de blir östra om vi får plats annars mölndal...

Svar på tråden Unga pappor i göteborgsområdet