Biomamman är skitjobbig.
Igår t ex å skulle hon hämta sina barn.. och det var ju bra, eftersom hon inte sett dom på 2veckor. (för 2 veckor sen lämnade hon dom hos vår granne och ringde sen och sa att hon inte kunde ha dom i veckan så vi hämtade dom där)
Igår skulle hon först hämta dom, sen skulle det bli sent, sen skulle hon inte hämta dom för det snöade, sen undrade hon om vi kunde skjutsa dom till henne, sen om farmor kunde, sen undrade hon om vi kunde köra dom imorgon och i och med det sa dom att dom skulle höras imorgon. Men sen ringde hon igen och sa att hon kanske kommer, min sambo sa då att då får du ju ringa innan du kommer, då muttrade hon och surade över det och sa att hon hämtar dom imorgon... 30min senare står bilen utanför och hon ringer och säger att hon ska hämta barnen..
Ingen är förberedd, barnen är trötta och har en mysig fredagskväll som får ett abrupt slut..
Hur gör man?
Jag tyckte att sambon skulle säga att barnen sov och att hon fick hämta dom imorgon, men det vågade han väl inte..
Jag blir så ledsen över att det alltid är vad dom vill som kommer först, inte vad som är bäst för barnen..