-
-
Svar på tråden Vilken vecka är jag i ?
-
vanligast att plussa är i V3-4 men vissa kan plussa bara några dagar efterbefruktning och för vissa tar det längre tid
-
Det beror ju på när du hade äl. Äl=2+0.
-
Hade äl den 25/1Pimpinellan skrev 2011-02-11 14:27:41 följande:Det beror ju på när du hade äl. Äl=2+0.
-
Samma dag som mig. Det blir 4+3,alltså v.5. Det är sällan nån mening med att göra VUL före v.8 för det kan vara för tidigt att se ordentligt.strössel skrev 2011-02-11 14:28:38 följande:Hade äl den 25/1
-
Ja det var det dom sa på rmc ska nog ringa och ändra min tid ! Och tack för ditt svar.Pimpinellan skrev 2011-02-11 14:31:49 följande:Samma dag som mig. Det blir 4+3,alltså v.5. Det är sällan nån mening med att göra VUL före v.8 för det kan vara för tidigt att se ordentligt.
-
Strössel - Vi var på vul i v 6+0 och såg en vitt tuss på 9 mm med ett pickande hjärta . Men bättre vänta lite kanske för säkerhets skull så du garanterat får se, för det är underbart. Började lipa hahaha .
-
Dom på rmc menade på att det är stressande för min del om man inte ser ett hjärta då är det bättre att vänta några dagar. Vet inte hur jag ska göra det skulle ju inte vara kul om man nu inte ser ett hjärta. Och sen fundera på det till nästa vul. Kan tänka mig att det är underbart, jag har inget positivt från mina vul tyvärr.Vickan I skrev 2011-02-11 17:10:02 följande:Strössel - Vi var på vul i v 6+0 och såg en vitt tuss på 9 mm med ett pickande hjärta . Men bättre vänta lite kanske för säkerhets skull så du garanterat får se, för det är underbart. Började lipa hahaha .
-
Nej nog bra vänta för om det inte syns som du säger för att det är tidigt så kommer du oroa dig och inte kunna njuta.