Pappan vill inte växa upp...
Jag är 19 år. Jag har en son på 17 månader, Dexter. Jag har även en pojkvän som är 20 år, ska fylla 21.
Jag har tänkt den här tanken flera gånger, är jag mamma till ett eller två barn?
Min pojkvän beter sig som om han fortfarande var 7 år. Han kan inte laga mat till sig själv, han vill inte hjälpa till att städa, han måste diskutera om allt och framför allt, han gör ingenting med vår son.
Jag vet att jag bara är 19 år, att jag inte har gått ut gymnasiet, att jag bor tillsammans med min pappa, min pojkvän och min son, MEN, jag lagar maten, jag tar hand om Dexter 24/7, jag tvättar, diskar, städar och håller koll på ekonomin.
Min pojkvän, som ska fylla 21, har visserligen ett jobb, men när han inte jobbar så spelar han spel, sover eller äter. Han gör ingenting alls annars, förutom att klaga.
Vår son ser inte honom som sin pappa, utan som en främlig som leker med honom 5 minuter i veckan.
Jag vet att jag skriver lite rörigt och att jag upprepar mig, men jag är bara så frustrerad på honom.
Han vill inte göra något med Dexter, varken gå ut och gå, ta något morgonpass med honom, mata honom, bada honom.. Han klarar fortfarande inte av att byta bajsblöjor.
Sen har han en sån kort stubin. Han kan bli sur över minsta lilla.
Han undrar varför där inte är någon ren tvätt. Kan det vara för att han slänger sin tvätt överallt istället för att lägga den i tvättrummet, kan det vara för att han sitter och spelar så jag inte har någon tid till att tvätta för att jag måste fixa allt annat?
Vi har inte så mycket pengar, vilket han älskar att klaga på, men endå så slösar han massvis med pengar varje dag.
Vi har inte råd att köpa en barnmatstol till Dexter, nya kläder eller leksaker, knappt blöjor.
Sen älskar han också att klaga på att jag gör "inget" medans han jobbar.
Han äter mer än jag, min pappa och Dexter gör tillsammans.
Jag behöver hjälp med det här, jag vet inte vad jag ska ta mig till.