thecarseatlady skrev 2011-02-26 22:27:03 följande:
Jaså du bor i Finland? Och har köpt en Hi-way? Vad kul!
Jag har köpt min distanskloss i Sverige för 11-12€. Här i Finland kostar den 22-25€....
Jag vet att Babyland levererar till Finland men vet inte om de säljer klossen separat. Men jag skulle höra med Håkan på
www.carseat.se/ om jag var du. Han är jättetrevlig och kan säkert hjälpa dig.
Men säkert kan butiken där du köpte stolen också beställa en åt dig om de inte har den i lager.
Såg på din sida att du också är pampasbo, själv bor jag i Vasa

Världen är så stor, men ändå så liten
Jag var ganska inställd på MT:n först, men då jag fick reda på att Babystyle har HW i butik så blev valet egentligen ganska lätt. Vi fick dock vänta i över 3 veckor innan de fick in HW så vi faktiskt fick känna på den :-/
Det som jag tyckte var hemskt var andra föräldrar som skulle köpa bilstol samtidigt som oss, och inte hade en aning om vad de sökte, försäljarna som inte presenterade olika alternativ och lät kunderna köpa en stol utan att överhuvudtaget prova den i aktuella bilen... Dessutom påstod försäljaren att man inte kan montera Brio Zento bakåtvänt i framsätet om det inte finns förankringsöglor i golvet framför passagerarsätet....
Jag ska ringa Babystyle imorgon och se om klossen finns i lager. Annars får jag ta kontakt med
carseat.se för det tar oftast så länge för Babystyle att få produkter levererade... :-/