medela calma napp, erfarenheter ? :)
Någon som har erfarenheter av medela calma flaskan som är gjord så att man ska kunna kombinera amning och flaskmatning?
Någon som har erfarenheter av medela calma flaskan som är gjord så att man ska kunna kombinera amning och flaskmatning?
Vi har använt den när jag pumpat ur. Har inte haft några problem med att växla mellan den och amning. Vet inte om det påverkar, men jag använder amningsnapp.
Helt ärligt tror jag den är lite överreklamerad. Vi köpte två stycken på raken (trodde dom va bäst efter att BB rekommenderat dom) för att pappa skulle kunna mata också men min son sätter i halsen och tycks hata den. Däremot funkar det kanon med Avent naturally och mam. Tyvärr måste man nog testa sig fram eftersom alla bebisar är olika. Vi har köpt så många olika flaskor att man kan tro att vi är en nappflaskeåterförsäljare. ;)
ja dom är ju väldans flexibla bebisar så man får byta ibland när det inte funkar.
det jag funderar över den flaskan är i beskrivningen står att man första gången ska koka alla tre delar... men med flaskan är det ju FYRA delar..? visst kan man koka flaskan med? annars är den ju ingenting att ha menar jag...
vilken konstig mening det blev, men hoppas ni förstår vad jag menade.. skyller på gravidhjärna