• Fidelis ad urnam

Bitter, ledsen, trött

Idag är inte en bra dag.
    Inte nog med att jag inte är gravid (x antal test visar på det), men jag har världens mensvärk innan skiten ens har kommit och är sjukt öm i brösten.
    Inte nog med att mensen ska komma, det jävla lilla helvetet, så ska det göra riktigt ont också. Jag har aldrig mensvärk INNAN jag har fått skiten, men det ska väl vara en första gång för allt och varför inte jävlas med mig lite extra när man kan. Eller hur?

)/&¤%&/(&%¤%&/()!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Bitter, ledsen, trött
  • AW1987

Men hur vet du att du inte är gravid om tester viser det? Man har "mensvärk" när man är gravid. Eller det känns likadant.

• Fidelis ad urnam
    AW1987 skrev 2011-02-06 12:48:48 följande:
    Men hur vet du att du inte är gravid om tester viser det? Man har "mensvärk" när man är gravid. Eller det känns likadant.
    När jag skrev detta hade jag testat mig, på måndagen. Fick negativt.
    Sedan testade jag mig på torsdagen och fick positivt
  • Fidelis ad urnam
    Buchholtz och Magnusson skrev 2011-02-06 14:45:13 följande:
    Haha!
    Vad härligt. Stort Grattis
    Tack tack
    Nu är jag tyvärr helt uppnojad idag då jag satt och läste på om missfall *suckar*
    Jag är livrädd att ngnting ska gå fel, vi har försökt i fem år nu och jag skulle gå under om någonting gick fel
  • enlitenbitkaka
    Fidelis ad urnam skrev 2011-02-06 14:46:43 följande:
    Tack tack
    Nu är jag tyvärr helt uppnojad idag då jag satt och läste på om missfall *suckar*
    Jag är livrädd att ngnting ska gå fel, vi har försökt i fem år nu och jag skulle gå under om någonting gick fel
    Först och främst grattis

Och ang. oron...den ger med sig, vecka för vecka. Men försvinner aldrig helt, man får nog helt enkelt leva med den för resten av livet i olika former Har hunnit till v.16 och har sett bebisen tre ggr, sista gången för 5v sen, men är så orolig ibland...tror han har kolat vippen där inne.

Försök tänka positivt, oron är om något inte bra för bebben Boka i privat VUL runt v.8 för at stilla oron lite!
    Ebbe BF 31/7 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Utopia

Jag hade sjukt ont när jag vänta min första tjej visste då inte om att jag var gravid och nä hade inte ens räknat med det eller tänkt på det jag kände mej magsjuk och hade mensvärk så in i helvete åkte till apoteket där kvinnan i kassan säger efter att jag frågat om något mot magen och mitt illamående hon ler mor mej och säger att har du gjort ett gravtest nä men svara jag jag är inte gravid hmm gick därifrån med gravtestet gråtandes till maken och hmm jo ett pluss på stickan och eter det hade jag fortfarande svinont men hade aldrig hört talas om att man kunde få missfall och att det kunde göra ont

Hoppas det går bra för dej

021229, 040817, 070111, 100102 jaochfamiljen.blogg.se
Svar på tråden Bitter, ledsen, trött