• Strumpan08

Senaste boken du läste för ditt barn...

Senaste boken jag läste för mitt barn (2-åring) var "Busiga bebbens potta" av Thomas Svensson.

Fyll på och gärna med titel och författarnamn och vilken ålder det är på barnen/barnet så man får lite boktips också.

(Och ja, jag vill gärna vinna barnböcker för 5000 kr.... Solig)

Strumpan ♥ 081209 ~ Myran ♥ 101007
  • Svar på tråden Senaste boken du läste för ditt barn...
  • principessan

Mamma mu han är 2 år

• gladakon

Läste ut Ronja Rövardotter för mina tjejer på 6 och 4 år.

• Älskadebarn

Läste igår Gittan och gråvargarna av Pija Lindenbaum som godnattsaga för min son 4år.

• iggelpiggel

lasse majas detektiv byrå guld mysteriet mina barn som lyssnat till den är 7 år och 10 år

• Cacaoo

Min dotter på 2 år älskar Emma böckerna, nu när hon skulle sova efter lunchen blev det Emma hos docktorn.
    Författare Gunilla Wolde

• Strumpan08
    principessan skrev 2011-02-01 12:23:34 följande:
    Mamma mu han är 2 år
    Mamma mu tycker dottern också om.

Cacaoo skrev 2011-02-01 12:32:56 följande:
    Min dotter på 2 år älskar Emma böckerna, nu när hon skulle sova efter lunchen blev det Emma hos docktorn.
    Författare Gunilla Wolde
    Emmaböckerna minns jag från att mina syskon var mindre, men tror inte vi har läst en enda med dottern. Tack för tipset!
    Strumpan ♥ 081209 ~ Myran ♥ 101007
  • Snartärvi4

"När findus var liten och försvann" läste jag för min tvååring igår. Och i samma veva "Totte bygger" och "Bu och bä i skogen".

• pusselbitar

Vi var på biblioteket i morse så det blev en hel hög med böcker men den sista vi läste innan vi gick hem var "när Findus var liten och försvann". I gårkväll läste vi "vilddjuren" boken om Disneyfilmen... Vår äldsta son är just nu väldigt djurintresserad så det blir mycket sånt. Han fyller 4 om två veckor.

Svar på tråden Senaste boken du läste för ditt barn...