• DuqJag

4 år och börjat kissa på sig igen!!!

Min dotter är fylda 4 i januari och har vart blöj fri i ett år men för ett par månader sen har hon börjat kissa på sig igen.Hon vet att man ska gå på toa och hon försöker inte ens hinna hon
    bara ör det....Och lider inte mer än att jag och min man påpekar det.men det känns som att något är fel hon kan säga till men det är som att hon mäsker det när det kommer med andra ord när det är försent...
    kan någon hjälpa mig vart vänder jag mig?
    öppen för förslag

• Svar på tråden 4 år och börjat kissa på sig igen!!!
  • Xantippa2004

Min dotter hade också en sån period när hon var fyra. Det höll i sig ett par veckor och sen gick det över av sig självt. Vet inte vad det beror på.

• Kaisa Kavat

Hur har det gått!? Jag har också en 4 åring som börjat, Jag pratade med dagis om vad de trodde och de trodde att det kunde ha med att göra att hon ville ha uppmärksamhet och att jag inte skulle göra så stor grej av det.....(ännu),

Kaisa

• Beneli

Låter som min son! Men han har förstoppningsproblem periodvis så då känner han inte att han behöver kissa...

• Den mysiga

har ni varit med om något omvälvande ex en separation eller annat.. barn är känsliga i denna ålder.

Bara hjälp henne att gå regelbundet på toan så hon ej håller för länge tills hon kommer på själv igen..

Svar på tråden 4 år och börjat kissa på sig igen!!!