• minya

Vart är Lillan (Stjärn-Lilla)

Sökt i några år nu men kanske inte så superaktivt.
    Mest för att jag vet inte vart jag ska börja.
    Det är flera år sedan men jag saknar henne ännu, Lillan som är nordsvensk och var iallafall på den tiden alltid på språng, hon skrittade raskt på och det vart en heldel volter på banan för att vi inte skulle dunka in i dom framför. 
    Hon är född 94 om jag inte minns fel.
    Vart kan man leta?
    jag har kollat i hästforum, googlat, haft hökögon på blocket ifall ifall 

Dotter 07-07
  • Svar på tråden Vart är Lillan (Stjärn-Lilla)
  • minya

tusen tack, var ju meningen att hon skulle bli travare men startade aldrig så kanske är hon

Dotter 07-07
  • minya

ja jag kollade länken. Är hon i tyskland så blir de ju svårt helt klart :(

Dotter 07-07
  • qenzo

Saknade hästar är verkligen skitsvårt att skaka fram. har sökt med ljus och lykta efter min första egna häst i många år nu, och fick ett litet litet spår för flera år sedan som inte ledde någonstans. Fick helt enkelt inte kontakt med någon som kunde bekräfta.

• Anniiee
    qenzo skrev 2011-02-18 01:15:39 följande:
    Saknade hästar är verkligen skitsvårt att skaka fram. har sökt med ljus och lykta efter min första egna häst i många år nu, och fick ett litet litet spår för flera år sedan som inte ledde någonstans. Fick helt enkelt inte kontakt med någon som kunde bekräfta.
    Nu var det ju ett tag sedan du skrev detta, men om du inte redan gjort det så kan du kika på ridsport.se på tävlingsresultat, på både häst och ryttare. även om inte hästen blivit tävlad så finns den oftast med - och ägare står!
Svar på tråden Vart är Lillan (Stjärn-Lilla)