• RosaGlitter

Vi med PCOs, med över 30kg´s övervikt som äter LCHF som längtar efter ett +

Kämpar för fullt med LCHF, eller kan man kalla de kämpa när man får äta så gott? :P Tränar för fullt och går sakta men säkert ner i vikt. Har ett bmi på 36.8 och har en låg väg att vandra!!!!!!
    Fick en spontan egen mens ett par veckor in på LCHF och hoppas nu att min otur vänder!!
    {#emotions_dlg.flower}
    Tycker att vi som sitter i samma båt kan pusha och peppa varandra!!

• Svar på tråden Vi med PCOs, med över 30kg´s övervikt som äter LCHF som längtar efter ett +
  • kulliz80

Hej
    jag kämpar oxå att gå nere i vikt med lchf..... väger mej dock inte utan kör med måttbandet.
    börjar käka lchf den den 3 jan 2011 hur längre har du kört ??

• RosaGlitter

Måttbandet är nog de bästa :) Har kört LCHF sen 10 januari.. Så inte så länge ännu.... Hur har de gått för dig? Jag har gtått ner 5kg..
    (Har skickat ett meddelande till dig oxå) :)

• kulliz80

jag så ditt meddelande har svar oxå :D

Jag har vägt mej idag fast inte skulle göra det, men har gått ner 7,2 kg på 30 dagar o det känns kanon :D

• kulliz80

Tack ;)
    dina 5 kg e oxå jätte bra.

Vad o var tränar du ???
    jag tränar hemma med wii fit o sen på ramdalen där går jag på gymmet, simmar o olika pass ;)
    I kväll ska jag för första gången testa et spinnpass jag har hört att det kan var tuff o så nu tror jag kommer dö hehe ;)

• RosaGlitter

tränar för tillfället bara hemma till videos o är ute o powerwalkar.. tanken är att ja ska köpa kort på ramdalen där maken tränar men har inte kommit så långt än... ja längtar tills ja känner mig bekväm med grupp-pass!! :)
    Låte som du tränar duktigt.. Hejja hejja!! Tufft me spinning, hoppas de gick bra :)

• kulliz80

tack nu jag kommit igång träningen riktigt bra , spinnpasset igår vart kul så det bli ett till idag :D

Svar på tråden Vi med PCOs, med över 30kg´s övervikt som äter LCHF som längtar efter ett +