• Miola

Min ettåring klättrar på köksstolarna. Finns det nåt sätt att säkra?

Kanske nåt sätt som man kan förankra stolarna i bordet så de inte går att dra ut? Nån med tips?

• Svar på tråden Min ettåring klättrar på köksstolarna. Finns det nåt sätt att säkra?
  • Miola

Är ju jobbigt att lägga ner alla stolar hela tiden... det kommer aldrig gå i längden.

Hur menar du med skärp? Hur sätter du fast dem då?

• skruttan82

Vi la ner stolarna under tiden barnen inte behärskade att klättra.
    Annars får man helt enkelt springa där och vakta eller binda fast stolarna, men då tyckte jag det va smidigare att lägga dem ner istället för att knyta och knyta upp varje gång man ville sitta...

Heaven´s closed, hell´s sold out, so I walk on earth
  • Miola

Funderade på om det finns nån form av säkerhetsanordning så man kan fästa fast i bordet... som man kan typ knäppa loss

• skruttan82

Du får väl köra med spännband då typ Obestämd
    Men jag lovar dig, det kommer gå fortare att böja sig ner och plocka upp stolen...

• caspersmamma 08

Så här menar jag. Ja la också ner stolarna ibörjan men upptäckte då att så fort vi hade dom uppställda så blev stolarna något spännande och klättrades på igen, nu andvänder jag bara skärpet om sonen är där och ska klättra ( han drar stolen till köksbänken och klättrar upp på den) men det är väldigt sällan
Svar på tråden Min ettåring klättrar på köksstolarna. Finns det nåt sätt att säkra?