• Sophiebysophie

Ni tjejer som är runt 167cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala?

Som rubriken lyder

Ni tjejer som är runt 167 cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala.

Håller på att gå ner i vikt..

• Svar på tråden Ni tjejer som är runt 167cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala?
  • Aili

Jag är 169 cm och väger 54 kg, tycker själv att jag är smal.

• lisley

ca 166 och väger nu 55-56 och anser mig inte själv smal..men det gör alla andra. Ansåg mig smal när ja vägde 50-53. MEN tänk nu på att muskler väger med än fett så det är lite svårt att gå efter vikten, kan säga att jag aldrig haft mycket muskler

• goatess82
    lisley skrev 2011-01-22 14:17:59 följande:
    ca 166 och väger nu 55-56 och anser mig inte själv smal..men det gör alla andra. Ansåg mig smal när ja vägde 50-53. MEN tänk nu på att muskler väger med än fett så det är lite svårt att gå efter vikten, kan säga att jag aldrig haft mycket muskler
    Du är smal=)

jag kan inte gå ner mer än till 58 hur mycker jag än försöker och mådde väldigt bra när jag vägde 55-56, nu ska vi inte prata om min vikt, men jag ska ju ha barn också=)
  • soian22

Jag är 168 och väger 57 men har två kilon kvar efter graviditeten, 55kg ska jag väga strax igen hoppas jag :)

• Cloudy

Jag känner mig helt lagom när jag väger 57-60. Jag skulle vara (för) smal om jag vägde under 56.

• agda06

Jag är 168 cm. Min bästa vikt är 58 kg. Då är jag nöjd. Lagom smal enligt mig själv.

Vägde 55 ett tag. Då fick jag gliringar om att jag var fööör smal. Men när jag vägde 61 så ansågs jag var helt perfekt!

Nu väger jag 75 kg och känner mig tjock och JÄTTEGRAVID... (ehh.. ja just det.. jag ÄR ju just det...)

• goatess82
    agda06 skrev 2011-01-22 14:29:55 följande:
    Jag är 168 cm. Min bästa vikt är 58 kg. Då är jag nöjd. Lagom smal enligt mig själv.

Vägde 55 ett tag. Då fick jag gliringar om att jag var fööör smal. Men när jag vägde 61 så ansågs jag var helt perfekt!

Nu väger jag 75 kg och känner mig tjock och JÄTTEGRAVID... (ehh.. ja just det.. jag ÄR ju just det...)
    haha, jag är samma, väger 73=)
  • malla25

Jag är 166 och väger just nu 57,2. Det tycker jag är lagom för mig i alla fall :)

Svar på tråden Ni tjejer som är runt 167cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala?