• sally02

nya vänner i gbg

hej allihop är en glad snäll trevlig tjej på 27 år som saknar nya vänner.... har haft jättemånga men blev plötsligt en aning ensam när barnen kom hör gärna av er ni som känner som jag eller förresten alla är välkomna att höra av sig kanske fika träffas kraaaam

• Svar på tråden nya vänner i gbg
  • EwMa

Hallo hallo
    här har du en tjej på 29 år snart. Har mina närmaste vänner men man kan aldrig få för nog bekantskaper heller.

• sally02

åå va trevligt att ngn svarade jag håller me dig vänner kan man aldrig ha för mkt av =)

• EwMa
    TinaD skrev 2011-01-22 19:39:32 följande:

hej, här har du en härlig tråd med goa mammor som brukar träffas, om det skulle passa dig Solig

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53563462.html

ja då får väl jag backa då när jag inte är mamma...
    sally02 skrev 2011-01-22 19:37:40 följande:
    åå va trevligt att ngn svarade jag håller me dig vänner kan man aldrig ha för mkt av =)
    Nej absolut inte
  • Classic

Jaha...jag började läsa tråden, glad som attans eftersom jag OCKSÅ vill ha nya vänner (bor också i GBG) men så börjar vissa lägga in trådar "För mammor"...det var ju kul...

Vart hittar ensamma män/pappor vänner här då? :(

Jag vill inte BARA träffa pappor heller för den delen, vill träffa ALLA! Så galet social är jag :P

Så Om någon har lust att träffa en mysig kille som har en liten prins varannan vecka och som trivs med livet och gillar att hitta på saker (allt från att campa till att "äventyra" med vin...vuxen saft och tända ljus i soffan :D

Ser fram emot att träffa en massa goa människor så kom med förslag på vad vi kan hitta på för bus! Med barn eller utan spelar heller ingen roll :)

MVH Robert (wannabe mamma? lol)

Svar på tråden nya vänner i gbg