• Melanie J

Mammaledig i Trelleborg/Anderslöv/Svedala

Hej!

Är 26 år, mammaledig & stolt förälder till en liten gosse på sex månader =)
    Känner ibland att dagarna kan vara lite ensamma när man bor lite sisådär mitt i mellan ute på landet.

Kanske finns det lite andra mammor i området som hade tyckt det var trevligt att träffas ibland? =)

• Svar på tråden Mammaledig i Trelleborg/Anderslöv/Svedala
  • Chokladmuffins

Detta vore det perfekta tråden för mig om 8 månader... Jag är gravid i v.6 och ska snart flytta till Anderslöv och är som du 26 år.. Har själv tänkt skapa en liknande tråd.. Var bor du??

• Melanie J

Bor ett par km utanför Svedala, halvvägs till Anderslöv =)

• ThJo

Hej

Jag bor strax utanför Svedala och sitter här med min lilla son på två månader i famnen och tycker som du att dagarna kan bli lite ensamma, Hade varit trevligt att träffa lite nya vänner som är i samma sits.

• Melanie J

Kanske kan ta en
     kopp kaffe en dag eller en liten skogspromenad? =)

• ThJo

Det låter som en bra idé, har ni ngt förslag. Jag har en del uppbokat nästa vecka men det ska nog gå att få in en promenad eller fika ;)

• Melanie J

Hur ser det ut nu på onsdag? Glad

• ThJo

Hej

Jag är visst inte inne tillräckligt ofta Glad

Det får nog bli nästa vecka då, när kan ni?

• Melanie J

Hehe =) Tisdag är en dålig dag för mig...annars är jsg fri.

• ThJo

Hej

Måndag eller onsdag passar bra för mig. Var tycker du att vi ska promenera? Bokskogen i Torup? Kanske lite knepigt att gå med vagnen dock, själv kan jag gå med bärsele, men vet inte vad du tycker? Där kan man väl ta en fika oxå Flört

• Melanie J

Onsdag passar mig jättebra =) Bokskogen låter jättemysigt...brukar åka dit & promenera. Tror dom stängt cafee't men vi kan säkert fika någon annanstans =)

• ThJo

Vad kul! Vilken tid ska vi säga? Vid 10?

• Melanie J

10 blir toppen!  Vet du vart Lyckevägens parkering är? Därifrån finns en ganska lagom runda som är barnvagnsvänlig...=)  Eller du kanske vet någon annan?

Svar på tråden Mammaledig i Trelleborg/Anderslöv/Svedala