• Vixx

Unga mammor i göteborg?

Jag heter Victoria och är 17 år, jag har en dotter som är född 100904 och alltså snart 5 månader :)
    Jag undrar bara om det finns mer unga mammor i gbg?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:40
    Ignorera inlägget. Hittade precis en tråd med samma rubrik och vet tyvärr inte hur jag tar bort inlägget.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:55
    Nu blev detta inlägget jätterörigt. Jag hittade ett inlägg om unga mammor i gbg men det visade sig att det bara var äldre unga mammor, alltså inga i min ålder. Så nu undrar jag istället om det finns några mammor i min ålder i gbg? :)

• Svar på tråden Unga mammor i göteborg?
  • MammaTill100628

Hejsan!

Jag är 18 o har en dotter på 7 månader.

Jag har bott här i göteborg i snart 4 år ( viss tid lite till o från), jag känner inte en ända kotte i gbg. Skulle vara jätte kul o träffa någon i min ålder som åxå har barn!

Hör av er!!

• Vixx
    MammaTill100628 skrev 2011-01-30 01:05:08 följande:

Hejsan!

Jag är 18 o har en dotter på 7 månader.

Jag har bott här i göteborg i snart 4 år ( viss tid lite till o från), jag känner inte en ända kotte i gbg. Skulle vara jätte kul o träffa någon i min ålder som åxå har barn!

Hör av er!!

Vad roligt! Har själv bott här större delen av mitt liv men känner inte en enda med barn.. Vart i göteborg bor du? :)
  • LilaRos

Hej.
    Jag är 21 och har en son på 1 år.
    Bor i Mölndal.
    Känneer inte så många föräldrar i göteborgsområdet, hade vart kul att lära känna lite nya personer :) 

• Zara

hej hej hoppa in :) jag är 20 år och har en dotter på 3 månader 

• Vixx
    Zara skrev 2011-02-06 22:58:07 följande:
    hej hej hoppa in :) jag är 20 år och har en dotter på 3 månader 
    Vart bor du någonstans? :)
  • Zara
    Vixx skrev 2011-02-06 23:46:14 följande:
    Vart bor du någonstans? :)
    jag bor i bergsjön med sambon och dotter ...... 
  • Fatima89

Hejsan tänkte skriva ett inlägg här om ni inte sätt mitt inlägg.

Vi har en ung-mamma-grupp i Angered i guts lokal, Kom gärna förbi, vi fickar pratar, umgås, pysslar, You name it.
    Kom och se hur vi har det, ni skulle säker älska det. just nu så har vi startat scrapbooking, Man utformar gruppen själv, och kan komma med förslag på vad man vill göra. som ex: vi skall ha en livräddnings-kurs, då kommer en som skall undervisa för oss vad man gör om barnet sätter i halsen, ramlar etc etc, (datum ej bestämt)

Hoppas vi ses där.. kram

ni kan gärna kontakta mig för mer info 0737-32 23 73

mvh Carline

• Fatima89

ps, kanske ska presentera mig,

Jag heter Caroline, och är 21år (89a), jag har 2 söner som är 3½år och 1½år. och bor i Angered <3

• Lydiaree

Hej! Här bor man då i Partille =). Tar 7 min med tåg till gbg!! Nära med andra ord. Har en son på 2 år och en dotter som är 9 månader =)! Vill gärna lära känna nya människor med barn i ungefär samma ålder och även som en själv såklart! Jag är 90:a .

Skulle vara jätteroligt att lära känna nya som sagt!! Blir det någon fortsättning? Är ganska ny här så vet inte riktigt hur saker och ting går till.

• filippa90

filippa heter jag och född 90... det kanske man räknar ut av mitt namn.... :P

Jag har ännu inte fått min solstråle utan är beräknad till 18e juni... men vill iaf gärna ha kontakt med unga morsor i gbg.... är jag välkommen så hoppas jag på tråden :P

Svar på tråden Unga mammor i göteborg?