• MalinUlberget

Vill träffa andra unga mammor

Hej jag är 19 år och har en son på 18 månader.
    Häromkring finns det inte alls speciellt många unga föräldrar, och ibland kan jag känna mig fruktansvärt ensam, i föräldrarrollen.
    Så jag undrar om det finns några andra unga föräldrar omkring Uddevalla Bengtsfors eller Åmål? Glad

• Svar på tråden Vill träffa andra unga mammor
  • Gabbis93ma@hotmail.com

gabbimk.blogspot.com/ Hej där! Bor inte där men har en blogg där jag skriver om min roll som 17 årig mamma. Komentera gärna :) kram

• Lyckligtgift

finns det inte unga mamma grupper  i närheten av där du bor.  det gick jag på  mvc och bvc. det var faktiskt jätte trevligt! 

• Kotek23
    Hejsan,
    Jag heter Angelika och bor i Skövde.
    Är en ung mamma som har en sån som föddes 13 April i år. Ingen kan vara lyckligare än en mamma som fått sin första bebis. <3
    Jag har även en blogg om ni vill kika in.
    http://kotek23.blogspot.com

Bloggar om livet som mamma, min sons utveckling och mycket mer.
    Kram
  • Madeleiiine

Hej! Heter madeleine, är 20 år och mamma till mina två söner som är 2 1/2 och 4 månader gamla. Bor utanför Åmål och vill också gärna träffa andra unga föräldrar :)

• MalinUlberget
    Madeleiiine skrev 2012-01-11 10:50:07 följande:
    Hej! Heter madeleine, är 20 år och mamma till mina två söner som är 2 1/2 och 4 månader gamla. Bor utanför Åmål och vill också gärna träffa andra unga föräldrar :)
    Kul! :) lägg till mig på facebook så kan vi skriva mer där! :) malin Ulberget
Svar på tråden Vill träffa andra unga mammor