• Krila

Billig bälteskudde?

Vart hittar jag en billig bälteskudde?

Fick tipset att använda en sådan för att dottern ska komma upp en bit när vi sitter vid matbordet. Så tänkte inte lägga nån större slant på det=)

• Svar på tråden Billig bälteskudde?
  • Netha85

BIltema tror jag inte är så dyra, annars håll koll på blocket alt återvinningen om ni har sådan i eran stad, för det gör ju inget om den är begagnad och sliten eftersom den ska användas vid köksbordet.

• Krila

Tack för tipsen. Nån som vet om de finns billigare än dessa två?

• Nifelheim
    Krila skrev 2011-01-17 23:15:18 följande:
    Tack för tipsen. Nån som vet om de finns billigare än dessa två?
    Coop forum brukar ta typ 79 eller 89 för sin tror jag.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Kodia

Coop Forum, Maxi, Biltema osv brukar ha liknande. Ibland har de kampanj för under 100:-, men jag tycker inte att du skall stirra dig blind på priset, utan köp den där det är smidigast. Du kommer att ha användning för den i många år, för om några år kommer ni säkert att vilja ha klasskompisar med er i bilen, eller vilja ha en lätt kudde att skicka med dottern till skolan om hon skall åka med någon kompis hem. Jag tror vi har tre (eller 4?) lösa kuddar och två bältesstolar trots att vi bara har två barn...

• Krila

Tack för alla svar.
    Kollade på coo först men dom va lite väl "billiga". Dynan som satt på själva kudden åkte bara av.
    de blev en från jula.

Svar på tråden Billig bälteskudde?