Problem med ex (min dotters mamma)
Jag har ett problem! Jag bor inte tillsammans med min dotters mamma. Jag arbetar 11,30 - 20,30 fem dagar i veckan. Har min dotter VARJE helg . Nu till saken jag ringde till mitt ex mamma och pappa ( Min dotter mormor och morfar ) Eftersom jag hade missat att min kompis skulle ha födelsedagsfest. Jag satt hela fredagkväll och försökte ordna barnvakt utan resultat. Lördag morgon ringer jag till mormor och morfar. Och frågar om dom skulle vilja passa min dotter (deras barnbarn) varpå dom säger det e helt okej för oss. Jag åkte i lördags och lämnade av henne och allt var frid och fröjd tills idag då jag skulle lämna min dotter till sin mamma. Lilla tjejen började prata om mormor och morfar varpå mitt ex ringer upp sina föräldrar och skäller ut dom att jag lät min dotter vara hos dom. 5 min senare ringer hon upp mig och idiot förklarar mig och kallar mig omogen och att jag skall växa upp. Och att inte jag vill träffa min dotter. Och att jag borde frågat henne om det var okej att ringa hennes mamma och pappa ( Jag har väldigt god kontakt med hennes föräldrar) Hon gapa och skrek på mig i en kvart i telefonen när jag satt på bussen. till saken hör även den att jag frågade mitt ex om det var okej att jag hämtade henne på söndag morgon Men det var inte ok .E detta ett vanligt fenomen? E alla tjejer sånna?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-16 21:12
Vad skall jag göra?