• fridelin79

Mammalediga Hägersten/Liljeholmen

Hej!

Jag bor nära Aspudden och är mamma till en liten kille som föddes i december 2010.

Tycker det skulle vara jättekul att träffa andra föräldralediga för fika, promenad eller något annat skoj   . Hör gärna av er till mig!

• Svar på tråden Mammalediga Hägersten/Liljeholmen
  • Juliaa80

Hej!
    Jag bor i midsommarkransen och fick en son den 5/1. Jag vill jättegärna ha kontakt med andra förädralediga med barn i samma ålder Glad

Är det ditt första barn? 

• Mickan1

Hej och grattis:) jag har en dotter som snart är 5 månader. Vi bor i kransen, vore jätte kul med en fika lr promenad!

• Juliaa80

Hej!
    Vad roligt att du bor så nära : ) Hur har det varit att vara hemma tycker du? Har tiden gått fort?

Jag satt och tittade på bilder från bb igår och slogs av vad mycket som redan hänt på 1,5 månad. Min lilla kille studerar verkligen ansikten och "pratar" med hela kroppen nu, till skillnad mot tidigare. Det känns så häftigt att få se alla små förändringar och det är ändå bara början på allt!

• fridelin79

Hej igen! Kul, midsommarkransen är ju nära där vi bor

Julia80: ja, är mitt första barn. Håller med! Tiden har gått fort men samtidigt känns det som jättelänge sen när man tänker tillbaka på de där dagarna man var på bb..  Provade skicka ett mail till din mail här på familjeliv men fungerade inte. Du  kanske kan prova skicka ett till mig? Så kan jag lämna min vanliga mailadress till dig.

Mickan1: skickade ett meddelande till din adress här på forumet, så kan vi höras vidare!

• Juliaa80

Nu har jag skickat min mailadress till dig : )

• Mickan1

Vi kan ju kolla en tid nästa vecka om vi ska ses?? Kan ni på måndag runt lunch??

• mamma88

ÄNTLIGEN har jag hittat er!
    har letat o letat efter mammor i hägersten! Vi bor i axelsberg, min dotter 15 månader o min son 4 månader  o vi är supertaggade att träffa andra o promenixa eller fika eller vad som helst!

Hoppas ni fortfarande finns kvar här! haha  det va ju ett tag sen nån skrev här...

• Mickan1

Hej mamma 88, tråden har dött;) men adda mig på facebook micaela wikström så styr vi upp nåt:)

Svar på tråden Mammalediga Hägersten/Liljeholmen